Så drager vi snart afsted....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. juli 2009

Bondepigen

...til Sjælland. Som jeg jo har nævnt, er det småt med penge i det lille hjem. Men så var det at min søster spurgte, om vi ikke havde lyst til at låne deres hus på sjælland, mens de er i Ungarn. Jooo, det vil vi da gerne...så kan vi da køre ud og se noget af det danske land på øen. Så sker der da lidt andet end det sædvanlige.
Desuden vil de meget gerne have, der er nogen i deres hjem, mens de er ude.
Så har jeg jo spekuleret noget over, hvem vi kan få til at passe vores to katte, mens vi  er afsted. Her i dag kom min nevø på 14 så lige forbi sammen med hans søster, og så spurgte jeg, om ikke han måske kunne trænge til noget ferie fra forældrene , for så kunne han jo bo her og samtidig passe vores katte... Det ville han meget gerne, men vi skulle jo selvfølgelig spørge hans mor først.

Regnede nu ikke med at det var et problem, for mine forældre bor på den anden side af gaden, så han kan bare gå derover og spise. Nu tænker du måske, hvorfor mine forældre så ikke bare kan passe kattene. Det har min mor såmænd osse tilbudt, men de er oppe i alderen, og jeg synes ikke de skal trave op og ned af trappen hver dag.

Men det er osse helt i orden, han har fået lov, så jeg tror han kommer til at hygge sig. Vi har jo både computer, viasat (indtil september), wii og masser af film. Lige noget for ham.

Det er bare så fedt, at han har lyst til det. Indtil videre har vi givet ham en fed t-shirt som han har bestilt, som han egentlig skulle have betalt for, og så må han få noget mere når vi kommer hjem. Må lige finde på noget...

Håber bare ikke han holder kæmpe fest, mens vi er ude
Ej, det gør han heller ikke, han er en sød dreng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

TbCp

HVor dejligt.
Rigtig god tur.
Så blev der alligevel lidt ferie til jer selvom det er lidt småt med pengene

Og ja han kommer da til at elske at skulle bo "alene"
Min lillebror på 15 ville da ihvertfald elske overalt på jorden hvis han kunne bo her med computere ps3 wii osv

Anmeld

8. juli 2009

Klumpe-dumpe

Hvor lækkert med lidt ferie.... Og når Emma ikke er helt mobil og for den sags skyld andre børn på den alder, sys jeg ikke det er vigtigt hvor man holder ferie henne, om det er i telt i baghaven eller hvad det er. Bare der sker lidt andet, så er ungerne tilfredse... Og jo jo har hørt det er ganske vældigt over på den der Ø

Og er sikker på at nevøen vil nyde at skal være alene hjemme... Og fest hmmm næh måske mere video-crach-over med kammersjukkerne.

Rigtig god ferie til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.