Jubii min datter har fået arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
5 svar
21 synes godt om
21. juni 2013

Lene Unik

Min datter er så heldig at have fået et rigtig godt arbejde. Hun har grundforløbet til dyrepasser med heste, og har siden hun blev færdig for et år siden søgt praktikplads uden held. I går afsluttede hun et år som ung pige i huset, noget hun har været rigtig glad for. Det nye arbejde er heller ikke praktikplads, men tæt på. Hun skal arbejde på et Ridecenter hvor de udelukkende har handicapridning. Så hun skal passe heste og hjælp til når der er rideundervisning. Hun er så glad og glæder sig, og vi er virkelig glade og stolte på hendes vejne. Det er så skønt når det går ens børn godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

MortilElias2010

Lene Unik skriver:

Min datter er så heldig at have fået et rigtig godt arbejde. Hun har grundforløbet til dyrepasser med heste, og har siden hun blev færdig for et år siden søgt praktikplads uden held. I går afsluttede hun et år som ung pige i huset, noget hun har været rigtig glad for. Det nye arbejde er heller ikke praktikplads, men tæt på. Hun skal arbejde på et Ridecenter hvor de udelukkende har handicapridning. Så hun skal passe heste og hjælp til når der er rideundervisning. Hun er så glad og glæder sig, og vi er virkelig glade og stolte på hendes vejne. Det er så skønt når det går ens børn godt.

Hvor er det dog skønt for hende og for dig som mor! Tillykke til hende 

Anmeld

21. juni 2013

Kløver

Hvor er det dejligt, stort tillykke, så dejligt at høre når nogle finder drømmejobbet i disse tider

Anmeld

21. juni 2013

Lene Unik

MortilElias2010 skriver:

Hvor er det dog skønt for hende og for dig som mor! Tillykke til hende 

Tusind tak - ja det er bare så skønt.

Anmeld

21. juni 2013

Lene Unik

Maja84 skriver:

Hvor er det dejligt, stort tillykke, så dejligt at høre når nogle finder drømmejobbet i disse tider

Tak skal du have - og ja, det er ekstra dejligt nu hvor det er svært at få arbejde i det hele taget.

Anmeld

1. august 2013

Lene Unik

Så er det i dag at Stine starter på det nye arbejde. Hun skal møde kl. 15 og jeg regner med at både min mand og jeg kører hende derned, så kan vi også lige se hvad det er for et sted. Hun skal bo der, og ved endnu ikke om hun skal arbejde i weekenden, men hvis hun ikke skal, så kommer hun hjem igen allerede i morgen. Hun glæder sig meget - og jeg er bare spændt på hendes vegne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.