mega mens smerter!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

heej ,
 ville lige høre om i har prøvet det, nogle , syns tit! der har så mange mens smerter det gør virkelig ondt!! var til lægen igår og han sage det bare var ligasmerter!!! kan det virkelig passe det skal gør så ondt!!!

christina. 24+4!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

Charlot1

Hej hej..

Det har jeg også. Og har det faktisk rigtig meget lige for tiden. Virkelig ubehageligt.
Min læge siger også det er naturligt, så det må vi jo håbe på :-)
Så, du er ikke den eneste.. Håber det kan berolige dig lidt, selvom det er svært. Jeg er også selv nervøs over det, så forstår dig.

Charlotte 26+2

Anmeld

8. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Charlot1 skriver:

Hej hej..

Det har jeg også. Og har det faktisk rigtig meget lige for tiden. Virkelig ubehageligt.
Min læge siger også det er naturligt, så det må vi jo håbe på :-)
Så, du er ikke den eneste.. Håber det kan berolige dig lidt, selvom det er svært. Jeg er også selv nervøs over det, så forstår dig.

Charlotte 26+2

det gør bare ondt, syns det blivet værre efter jeg kommet længere hen!

Anmeld

8. juli 2009

LineD

´Tror også at det at du har meget ondt nok er din krop stadig er lidt ung til at bære sådan en stor dreng Men ellers så er god støtte i sengen og varmepude bare GULD til sådanne smerter!

Håber snart det bliver bedre for dig! Men det ved du jo

Anmeld

8. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

LineD skriver:

´Tror også at det at du har meget ondt nok er din krop stadig er lidt ung til at bære sådan en stor dreng Men ellers så er god støtte i sengen og varmepude bare GULD til sådanne smerter!

hehe mange tak og når smerter er væk får han lige en af sine flip !!

Anmeld

8. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

LineD skriver:

min søster så ham spake idag hehe hun bliv hel vild! haha

Anmeld

8. juli 2009

LineD

stinapigen92 skriver:

hehe mange tak og når smerter er væk får han lige en af sine flip !!

Ja det er bare typisk hehe
Her er bassen også begyndt at synes det er hyggeligt at spille fodbold liiiige når man skal sove hehe

Anmeld

8. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

LineD skriver:

Ja det er bare typisk hehe
Her er bassen også begyndt at synes det er hyggeligt at spille fodbold liiiige når man skal sove hehe

hehe der virkelig gang i ham idag så jeg får nok en god natte søvn hehe

Anmeld

8. juli 2009

Englebisse

stinapigen92 skriver:

heej ,
 ville lige høre om i har prøvet det, nogle , syns tit! der har så mange mens smerter det gør virkelig ondt!! var til lægen igår og han sage det bare var ligasmerter!!! kan det virkelig passe det skal gør så ondt!!!

christina. 24+4!

Jeg kan huske jeg også havde de smerter da jeg var gravid, og de kan gøre ret så ondt. Spurgte dengang min jordmor som sagde det var helt normalt. Det er graviditetshormonerne som blødgør ledbåndene i bækkent. 
Så det er helt normalt, men gøre hammer ondt. 

Anmeld

9. juli 2009

Skrubben88

stinapigen92 skriver:

heej ,

christina. 24+4!

Uha jeg kan også godt huske de smerter der  jeg kan huske det føltes som om mit bækken gav sig/brækkede eller noget i den stil  virkelig ubehageligt..
Men jeg kan også huske at min jordemoder sagde at det ikke var noget jeg skulle bekymre mig om da det var helt normalt og en naturlig del af processen 

Jeg kan huske jeg fandt det behageligt at have en pude mellem knæene  og så ellers varmt vand enten med bruser eller i badekar... det er en dejlig følelse henover underlivet og lænden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.