Gravid trods negative tests og negativ blodprøve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.778 visninger
8 svar
1 synes godt om
20. juni 2013

Ansemusen

Mit spørgsmål går egentlig ud på, om nogen af jer har været ude for det og fået et barn ud af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

CroQuis

Nej, aldrig... 

Anmeld

21. juni 2013

nielsen80

Ansemusen skriver:

Mit spørgsmål går egentlig ud på, om nogen af jer har været ude for det og fået et barn ud af det?

Har hørt om folk, der har negative test, men stadig får et barn....MEN ikke blodprøve.

Nogle få mennesker udskiller ikke HCG i deres urin, og kan derfor ikke lave en positiv test. Men HCG er stadig tilstede, og vil kunne påvises i en blodprøve.

Det er i hver fald sådan, jeg har forstået det.

Anmeld

21. juni 2013

Maja88

Man kan ikke være gravid hvis blodprøven er negativ

Anmeld

21. juni 2013

ønskebørn74

Ansemusen skriver:

Der skal være HCG i blodprøveN.. HCG dannes af moderkagen, og uden den ikke noget barn..

Anmeld

21. juni 2013

DianaRJS

ønskebarn74 skriver:

Der skal være HCG i blodprøveN.. HCG dannes af moderkagen, og uden den ikke noget barn..

passer ikke helt

Jeg fandt først ud af jeg var gravid da jeg var 5 måneder henne ved den yngste af mine, og det var efter blodprøver der viste negativ... den eneste grund til de fandt ud af det var fordi jeg fik scannet min mave grundet smerter.

men er korrekt at det i det fleste tilfælde skal kunne vises med blodprøve

Anmeld

21. juni 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

passer ikke helt

Jeg fandt først ud af jeg var gravid da jeg var 5 måneder henne ved den yngste af mine, og det var efter blodprøver der viste negativ... den eneste grund til de fandt ud af det var fordi jeg fik scannet min mave grundet smerter.

men er korrekt at det i det fleste tilfælde skal kunne vises med blodprøve

Deres tests duer ikke når man er så langt henne.. Slå HCG oprindelsen op.. Det er OUH der siger dette..

Anmeld

21. juni 2013

DianaRJS

ønskebarn74 skriver:

Deres tests duer ikke når man er så langt henne.. Slå HCG oprindelsen op.. Det er OUH der siger dette..

jeg blev undersøgt konstant i 4 af de 5 måneder

siger også bare at det kan ske at blodet ikke viser hcg, det er typisk sådan at den gør, men i nogle tilfælde gør den ikke

Anmeld

21. juni 2013

92louise

Min veninde hun havde både negativ test og blod prøve. Og viste ikke hun var gravid før hun stod med en dejlig pige i armene i badet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.