Ren Kærlighed, 31+1 c'',) Vil da også vise min Mave frem :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

MariaKyedDK

M (: skriver:

Hvem ved, om hun snyder og vil hilse på lidt før (:

Jeg har det faktisk på fornemmelsen, for jeg har rigtig mange Pluk veér.. men har lad mig høre at det ikke altid har noget at sige med de plukveer, og at det er meget normalt når man er fleregangs gravid at man mærker mange plukveer  

Men hun skal Helst ikke komme før 3 uger før, for hvis jeg går i fødsel inden der, så skal jeg føde på hospitalet, og jeg skulle jo gerne føde Hjemme  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

M (:

MariaKyedDK skriver:

Jeg har det faktisk på fornemmelsen, for jeg har rigtig mange Pluk veér.. men har lad mig høre at det ikke altid har noget at sige med de plukveer, og at det er meget normalt når man er fleregangs gravid at man mærker mange plukveer  

Men hun skal Helst ikke komme før 3 uger før, for hvis jeg går i fødsel inden der, så skal jeg føde på hospitalet, og jeg skulle jo gerne føde Hjemme  

Krydser fingre for, at hun kommer 38+3; så er man klar, du må føde hjemme og man er tilpas utålmodig (vil jeg tro )..

Man kan ikke regne med plukkeveer - jeg havde nærmest ingen i 3. trimester, og alligevel vupti bum, så kom han ud 36+3.. 

Anmeld

20. juni 2013

MariaKyedDK

M (: skriver:

Krydser fingre for, at hun kommer 38+3; så er man klar, du må føde hjemme og man er tilpas utålmodig (vil jeg tro )..

Man kan ikke regne med plukkeveer - jeg havde nærmest ingen i 3. trimester, og alligevel vupti bum, så kom han ud 36+3.. 

det vil være SÅ fint at hun kommer i 38+0 - det vil ikke gøre mig noget, men jeg håber at det styrter ned med regn, og tordner den dag jeg skal føde, Orker ikke den varme her....  

Anmeld

20. juni 2013

HHC88

SÅ fin!! 

Anmeld

26. juni 2013

Line&Mike

MariaKyedDK skriver:

de er der nu jeg glemte lige at sætte dem ind jeg vil have sat flere ind, men min Computer DRILLER mig. og det har jeg ikke tålmodig til idag ....

Hehe, bare helt iorden

- Men super flot og rund mave!

Anmeld

26. juni 2013

Kløver

Smuk mave

Anmeld

26. juni 2013

MariaKyedDK

Line&Mike skriver:

Hehe, bare helt iorden

- Men super flot og rund mave!

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.