Gravid?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. juli 2009

BabyTosset

Halløj i Debatten 

Jeg er ny herinde, så jeg håber, I kan hjælpe mig med lidt indsigt
Jeg har den sidste uges tid oplevet øget ubehag (smerte er vist det forkerte ord) i mine bryster. Det opleves mest, hvis der bliver trykket ind på dem. Samtidig er mine brystvorter blevet mere følsomme end normalt, og jeg har slet ikke lyst til, at min kæreste rører ved dem! Nul putte! Der er bare dømt OFF LIMITS! Dertil har jeg de sidste par dage oplevet menstruationsagtige smerter i underlivet, som sådan lidt kommer og går. I dag har jeg hele dagen gået med den vildeste tissetrang - Sådan lidt blærebetændelse agtigt, men uden svien når jeg tisser.

Mit spørgsmål er så til jer åhh så vise mennesker på denne debat;
Kan det være et tegn på graviditet??

Jeg skulle have haft min menstruation omkring i dag.

Da jeg har et stort ønske om at blive gravid, har jeg læst meget om emnet. Og det gælder selvfølgelig også graviditetssymptomer - Så jeg er lidt nervøs for, om mine "symptomer" er ren ønsketænkning  Men på den anden side, jeg har aldrig nogensinde oplevet ømhed i brysterne før, eller noget der minder om....

Knus "Den Nye"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

Pige2009

Rigtig hjertelig velkommen til siden

De ting der sker med din krop kan sagtens være tegn på graviditet, men også som du selv skriver være psykisk, hvis du rigtig gerne vil være gravid. Hvis din mens ikke er kommet om en uges tid, burde du tage en test, og så en mere igen efter et par dage.

Krydser fingre for, at du er gravid

Knus Linda 26+4

Anmeld

8. juli 2009

Smukkert

Jeg havde samme symptomer - og min menstruation kom aldrig .
Selvfølgelig kan det være ønsketænkning, men det tyder nu ellers på en gravidititet.
Smut ud og køb dig en test .

- og lig velkommen til siden!

Maiken, 20+2.

Anmeld

9. juli 2009

BabyTosset

Tak for jeres svar

Jeg har lige taget en graviditetstest her til morgen, bare sådan for sjovs skyld tænkte jeg. Men så viste den sgu POSITIV!!!  Aldrig har jeg dobbeltjekket resultatet så mange gange, og jeg ryster bare over hele kroppen!  Kan slet ikke forstå, jeg er gravid!  Totalt uvirkeligt nu det endelig er sket  Jeg er virkelig bare en KÆMPE smiley

Knus "Den Nye - Som Allerede Er Gravid "

Anmeld

9. juli 2009

sabi1979

Hejsa
Og velkommen til
Og hjertelig tillykke med den lille spire i maven

knus sabrina   33+2  

Anmeld

9. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

BabyTosset skriver:

Halløj i Debatten 

Jeg er ny herinde, så jeg håber, I kan hjælpe mig med lidt indsigt
Jeg har den sidste uges tid oplevet øget ubehag (smerte er vist det forkerte ord) i mine bryster. Det opleves mest, hvis der bliver trykket ind på dem. Samtidig er mine brystvorter blevet mere følsomme end normalt, og jeg har slet ikke lyst til, at min kæreste rører ved dem! Nul putte! Der er bare dømt OFF LIMITS! Dertil har jeg de sidste par dage oplevet menstruationsagtige smerter i underlivet, som sådan lidt kommer og går. I dag har jeg hele dagen gået med den vildeste tissetrang - Sådan lidt blærebetændelse agtigt, men uden svien når jeg tisser.

Mit spørgsmål er så til jer åhh så vise mennesker på denne debat;
Kan det være et tegn på graviditet??

Jeg skulle have haft min menstruation omkring i dag.

Da jeg har et stort ønske om at blive gravid, har jeg læst meget om emnet. Og det gælder selvfølgelig også graviditetssymptomer - Så jeg er lidt nervøs for, om mine "symptomer" er ren ønsketænkning  Men på den anden side, jeg har aldrig nogensinde oplevet ømhed i brysterne før, eller noget der minder om....

Knus "Den Nye"

stort tilykke

christina 24+5!

Anmeld

9. juli 2009

Pige2009

BabyTosset skriver:

Tak for jeres svar

Jeg har lige taget en graviditetstest her til morgen, bare sådan for sjovs skyld tænkte jeg. Men så viste den sgu POSITIV!!!  Aldrig har jeg dobbeltjekket resultatet så mange gange, og jeg ryster bare over hele kroppen!  Kan slet ikke forstå, jeg er gravid!  Totalt uvirkeligt nu det endelig er sket  Jeg er virkelig bare en KÆMPE smiley

Knus "Den Nye - Som Allerede Er Gravid "

Jamen kæmpe tillykke med den kommende familieforøgelse. Det bliver da spændende at høre, hvor langt du er henne så Skynd dig afsted til lægen og få det bekræftiget, for først derefter sker der en masse, vandrejournal, indkaldelse til NF scanning osv. osv.

Endnu engang tillykke.

Knus Linda 26+5

Anmeld

9. juli 2009

MaleneG

Velkommen til siden, og ikke mindst et stort tillykke med den lille spire

Anmeld

9. juli 2009

FrkC

Hvor dejligt
STORT tillykke...

Anmeld

9. juli 2009

Mathilde

STORT tillykke med den positive test og velkommen til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.