jeg tuede i går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.304 visninger
14 svar
25 synes godt om
20. juni 2013

Kay

ja det gjorde jeg en lille stille rørt tåre... da Elna der lige er fyldt ti måneder og i forvejen siger nej og tak (ikke rent men forståeligt) peger på min far, hendes Muffar (det er første gang hun peget på noget som helst) og siger højt og flot MUF MUF MUF! 

tror i lige min far var stolt... og det var jeg også  

nøj min lille pige er ved at være stor!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

LilleLene

Kay skriver:

ja det gjorde jeg en lille stille rørt tåre... da Elna der lige er fyldt ti måneder og i forvejen siger nej og tak (ikke rent men forståeligt) peger på min far, hendes Muffar (det er første gang hun peget på noget som helst) og siger højt og flot MUF MUF MUF! 

tror i lige min far var stolt... og det var jeg også  

nøj min lille pige er ved at være stor!! 

ej  hvor er hun altså dygtig

min lille bumbum er 1 år og siger ikke rigtig noget endnu

Anmeld

20. juni 2013

Kay

LilleLene skriver:

ej  hvor er hun altså dygtig

min lille bumbum er 1 år og siger ikke rigtig noget endnu

ja det er hun... det er helt vildt... men tilgengæld er hun stadig tandløs 

Anmeld

20. juni 2013

christina92

Kay skriver:

Tænder kan man altid få, det er VILDT flot hun allerede er så langt med sproget! Jeg kan godt forstå der kom en lille tåre

Anmeld

20. juni 2013

LilleLene

Kay skriver:

haha jeg kan stadig ikke vænne mig til de tænder for mig er han jo stadig en baby (med 8 tænder )

Anmeld

20. juni 2013

Kay

christina92 skriver:

Tænder kan man altid få, det er VILDT flot hun allerede er så langt med sproget! Jeg kan godt forstå der kom en lille tåre

hun er så sej... men nøj det er svært når man slet ik ved hvor ens lille baby blev af... det går alt for stærkt lige nu... 

Anmeld

20. juni 2013

Kay

LilleLene skriver:

haha jeg kan stadig ikke vænne mig til de tænder for mig er han jo stadig en baby (med 8 tænder )

8??? det må være ham der har nuppet elnas

Anmeld

20. juni 2013

LilleLene

Kay skriver:

8??? det må være ham der har nuppet elnas

ja måske

Anmeld

20. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er bare så dejligt når der begynder at komme ord! Thea ku rigtig mange ord inden hun var 1 år. Alberte siger miau når hun ser vores katte og bab bab bab, når hun vil ha bab. Men ellers siger hun ik ret meget. Vh stine

Anmeld

20. juni 2013

Kay

StineW79 skriver:

Det er bare så dejligt når der begynder at komme ord! Thea ku rigtig mange ord inden hun var 1 år. Alberte siger miau når hun ser vores katte og bab bab bab, når hun vil ha bab. Men ellers siger hun ik ret meget. Vh stine

det er rigtig dejligt... men også meget underligt at ens lille baby pludselig er så stor... tror især det er slemt fordi hun også er igang med vuggestue indkørring 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.