Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor meget og hvor længe blødte du under din graviditet? Jeg bløder nu, sådan meget lidt, har ikke ondt, men det er bare træls..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
san skriver: Hvor meget og hvor længe blødte du under din graviditet? Jeg bløder nu, sådan meget lidt, har ikke ondt, men det er bare træls..
Blødte meget lidt 7+
Der var meget lidt på papiret et par gange jeg tørrede mig.
Malle 34+1
Jeg har blødt on and off i snart to uger..
ønskebarn74 skriver: Jeg har blødt on and off i snart to uger..
okay ja det har jeg også, og er ved at blive tosset i hoved, så har bestilt en tidlig scanning imorgen. hvor langt er du? jeg er 10+0 idag
san skriver: okay ja det har jeg også, og er ved at blive tosset i hoved, så har bestilt en tidlig scanning imorgen. hvor langt er du? jeg er 10+0 idag
13+3 med tvillinger..
ønskebarn74 skriver: 13+3 med tvillinger..
ja det kunne jeg så se efter jeg havde skrevet til dig hehe.. dejligt
Jeg blødte en bittelille smule starten af anden graviditet, og under første blødte jeg konstant i uge 30-36
Jeg blødte meget lidt i ca 12 timer, da jeg var 11+2/11+3. Fik tidlig nf-skanning 11+4 (i stedet for 12+0) for at blive beroliget.
Jeg har nu en søn på 15 uger. (:
Ja 7+2 havde jeg en frisk blødning der minder om menstruation i mængde, men blødningen foregik over ½ dag, og har ikke set den siden..
Det viste sig så at jeg har en blodansamling i livmoderen, der derfor er grunden til min blødning...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128