Tilbehør nr. 2 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
6 svar
3 synes godt om
20. juni 2013

MKN_96

Halløj, igen 
(For ikke lige at gøre forvirringen total, så er det mig, Lookingforward, som skriver dette indlæg også, dette er bare min nye profil som jeg vil benytte mig af fremadrettet!)

Som tidligere skrevet, så har jeg planlagt hyggelig mad for manden min og jeg idag!  Jeg havde taget noget op som jeg mente var alm. fadkoteletter... Det er så nakkekoteletter 
Nu er mine aftensmadsplaner så totalt spoleret, så kwinder, kom gerne med gode forslag til hvordan jeg kan tilberede kødet, og gerne med forslag til tilbehør ligeså! Også gerne grønt 

Og vigtigst af alt, gerne billigt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Dot D

Hvorfor er de ødelagt? Du kan til de fleste retter med fadkoteletter godt bruge nakkekoteletter...

Så med mindre det er fordi, de skal skæres op og fyldes, nemlig ikke så nemt med nakkek, så burde du kunne bruge dem til din ret

Anmeld

20. juni 2013

MKN_96

Dot D skriver:

Hvorfor er de ødelagt? Du kan til de fleste retter med fadkoteletter godt bruge nakkekoteletter...

Så med mindre det er fordi, de skal skæres op og fyldes, nemlig ikke så nemt med nakkek, så burde du kunne bruge dem til din ret

Hm, tænkte bare at det var ekstraordinært nu der stod "NAKKE" foran, ha ha 
Nå, jamen det vil sige at jeg godt kan lave koteletter i flåede tomater med hjemmelavede, ovnbagte kartoffelbåde til? 
Det var lidt min første plan, men tager hjertens gerne imod andre forslag hvis nogen har nogle bedre bud! 

Anmeld

20. juni 2013

Dot D

Biggestwish skriver:

Hm, tænkte bare at det var ekstraordinært nu der stod "NAKKE" foran, ha ha 
Nå, jamen det vil sige at jeg godt kan lave koteletter i flåede tomater med hjemmelavede, ovnbagte kartoffelbåde til? 
Det var lidt min første plan, men tager hjertens gerne imod andre forslag hvis nogen har nogle bedre bud! 

Der er lidt mere fedt i en nakkekotelet end end fadkotelet, men du kan bruge begge to, så gør som du ville med fadkoteletterne, og du får en god ret, der kan virke en smule mere lækker (synes jeg) da nakkekoteletterne ikke blive så hurtigt "tørre"...

Jeg bruger ligeså gerne nakke som fad - til koteletter i fad, det bliver godt...

Anmeld

20. juni 2013

MKN_96

Dot D skriver:

Der er lidt mere fedt i en nakkekotelet end end fadkotelet, men du kan bruge begge to, så gør som du ville med fadkoteletterne, og du får en god ret, der kan virke en smule mere lækker (synes jeg) da nakkekoteletterne ikke blive så hurtigt "tørre"...

Jeg bruger ligeså gerne nakke som fad - til koteletter i fad, det bliver godt...

Jamen der kan man bare se, så har jeg været snu uden at vide det, for vi havde også fad liggende 
Nu ser jeg helt frem til at smide dem i ovnen 

Anmeld

20. juni 2013

Dot D

Biggestwish skriver:

Jamen der kan man bare se, så har jeg været snu uden at vide det, for vi havde også fad liggende 
Nu ser jeg helt frem til at smide dem i ovnen 

Håber det smagte godt

Anmeld

20. juni 2013

MKN_96

Dot D skriver:

Håber det smagte godt

Det blev sååå lækkert! Koteletterne let krydret og svitset på panden, i et ovnfast fad med en sauce af flåede tomater oprørt i mornaysauce og svitsede champignoner ud over, yasminris i champignonsauce og kogte ærter til - mums! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.