Nattevagt og baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.775 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej!!!

Jeg har lige et spørgsmål omkring at arbejde som nattevagt og have et barn.

Er der nogle af jer der arbejder som nattevagt og har børn, hvad gøre i og er det okey eller besværligt.

Blev i træt af det eller blev i vild glade for det og hvor længe har i arbejdet?

Min søn er ca. 10 mdr når jeg begynder som nattevagt og jeg kommer til at arbejde 10 nattevagter kl. 11-7 og 4 dagvagter 7-15 på en måned.

ps. han kommer til at blive passet i dagtimerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

20. juni 2013

-Sigrid-

Jeg vil uddannes jordemoder, og kommer derfor selvfølgelig til at arbejde nat

Jeg er gift, og manden kommer til at sove med børnene

Men har ingen erfaringer endnu

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg vil uddannes jordemoder, og kommer derfor selvfølgelig til at arbejde nat

Jeg er gift, og manden kommer til at sove med børnene

Men har ingen erfaringer endnu

Min mand kommer også til at sove med min søn, men tænkte det kunne være rart at høre andre som har oplevet det

Anmeld

20. juni 2013

LR85

Du mener forhåbentlig 23-07 eller har du vagt fra 11-7?

Det er helt fint. Man sover jo bare mens børnene er i vuggestue/børnehave. 

Anmeld

20. juni 2013

tweety2060

jeg har arbejdet nattevagter, og jeg bor sammen med min mand, så han har passet barnet om natten (heldigvis sover hun godt) og fået hende op om morgen og kører hende afsted.....
jeg har fundet ud af jeg ikke længere er så godt til nattevagter, men ellers kunne det godt hænge sammen her.

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Du mener forhåbentlig 23-07 eller har du vagt fra 11-7?

Det er helt fint. Man sover jo bare mens børnene er i vuggestue/børnehave. 

Ja jeg mener 23-7

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

jeg har arbejdet nattevagter, og jeg bor sammen med min mand, så han har passet barnet om natten (heldigvis sover hun godt) og fået hende op om morgen og kører hende afsted.....
jeg har fundet ud af jeg ikke længere er så godt til nattevagter, men ellers kunne det godt hænge sammen her.

Okey tak for svar

Anmeld

20. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har arbejdet en del nattevagter siden jeg fik thea. Og nu er jeg lige startet i nyt job i mandags og har lige haft 3 nattevagter i træk. 

Jeg elsker at arbejde om natten i forhold til familien/ børn osv, og kærsten syntes også at det fungere rigtig fint. 

Før i tiden hed mine vagter 22.30-7.30. Så kærte jeg hjem og kørte thea i pasning, også hjem og sove til kl ca 14. Hente thea kl 15. Sove 1 times tid om aftnen, også i vagt.

Her de sidste 3 dage har jeg så mødt kl 22.45-7.15, også er jeg hjemme kl ca 8. Der har kærsten kørt ungerne i pasning, også har jeg sovet til kl 14. Hentet unger, også gå har jeg sovet 1 time inden jeg sku køre hjemmefra. 

Jeg syntes det er rigtig dejligt, nattevagter, men jeg er også enn rigtig natteravn! Vh stine

Anmeld

23. juni 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg har arbejdet en del nattevagter siden jeg fik thea. Og nu er jeg lige startet i nyt job i mandags og har lige haft 3 nattevagter i træk. 

Jeg elsker at arbejde om natten i forhold til familien/ børn osv, og kærsten syntes også at det fungere rigtig fint. 

Før i tiden hed mine vagter 22.30-7.30. Så kærte jeg hjem og kørte thea i pasning, også hjem og sove til kl ca 14. Hente thea kl 15. Sove 1 times tid om aftnen, også i vagt.

Her de sidste 3 dage har jeg så mødt kl 22.45-7.15, også er jeg hjemme kl ca 8. Der har kærsten kørt ungerne i pasning, også har jeg sovet til kl 14. Hentet unger, også gå har jeg sovet 1 time inden jeg sku køre hjemmefra. 

Jeg syntes det er rigtig dejligt, nattevagter, men jeg er også enn rigtig natteravn! Vh stine

Dejligt at det fungere for jer.

Grunden til jeg har valgt nattevagt er fordi jeg får 5 dage fri hver anden uge og det er lækkert når man har et barn.

Så jeg håber det vil fungere for os, der er stadig ingen rytme med bettefisen som er 7 mdr, så jeg håber at vi får rytme inden jeg skal begynde som nattevagt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.