Jeg er træt af at være gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
6 svar
2 synes godt om
20. juni 2013

banana3

Åhh, det er bare kommet som lynet fra en klar himmel jeg er så træt af at være gravid lige nu.. Jeg sover elendigt om natten. Er vågen minimum 3-4 timer om natten. Jeg kan ikke sove på ryggen, og af gode grunde heller ikke på maven.. Jeg får tit åndenød og har i det hele taget svært ved at falde til ro! jeg er ofte utilpas, og lysten til mad er nærmest forsvundet.. Er det ganske alm. Sygdom jeg er ved at have skrabet til mig, eller er det bare en del af graviditeten? Håber det bare er for en kort stund, ellers bliver de sidste 40 dage sgu lange..
Håber humøret snart vender, og jeg kan nyde den sidste tid fuldt ud..

Lige lidt brok her fra, troede ikke det kunne lade sig gøre, at blive træt af graviditeten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Trekløver(:

banana3 skriver:

Åhh, det er bare kommet som lynet fra en klar himmel jeg er så træt af at være gravid lige nu.. Jeg sover elendigt om natten. Er vågen minimum 3-4 timer om natten. Jeg kan ikke sove på ryggen, og af gode grunde heller ikke på maven.. Jeg får tit åndenød og har i det hele taget svært ved at falde til ro! jeg er ofte utilpas, og lysten til mad er nærmest forsvundet.. Er det ganske alm. Sygdom jeg er ved at have skrabet til mig, eller er det bare en del af graviditeten? Håber det bare er for en kort stund, ellers bliver de sidste 40 dage sgu lange..

Lige lidt brok her fra, troede ikke det kunne lade sig gøre, at blive træt af graviditeten..

Må også indrømme, at jeg glæder mig meget til at komme af med min mave + væske i kroppen. Vågner også min. 4-5 gange om natten hvilket gør jeg er træt meget af dagen. 

Er øm i begge skuldre og hofter pga jeg kun kan sove på siden.

Så du er ikke alene om det .. 

Anmeld

20. juni 2013

Kildebakken

Her har den sidste tid gået lidt op og ned, så krydser fingrer for en optur til dig. Det med vejrtrækningen stoppede for mig, da den lille hoppede lidt længere ned i bækkenet, men men det er jo heller ikke helt smertefrit:-)

Jeg er også topklar til at lillebror siger goddav til verdenen

Anmeld

20. juni 2013

gonefishing

banana3 skriver:

Jeg tror de fleste der er gravide anden gang, helt godt kunne skippe det
Personligt har jeg 3 måneder tilbage af min anden graviditet og jeg går da også og tænker på om man ikke bare kunne gå gravid i en måned og føde en 2 årig.

Anmeld

20. juni 2013

banana3

malle23 skriver:

Må også indrømme, at jeg glæder mig meget til at komme af med min mave + væske i kroppen. Vågner også min. 4-5 gange om natten hvilket gør jeg er træt meget af dagen. 

Er øm i begge skuldre og hofter pga jeg kun kan sove på siden.

Så du er ikke alene om det .. 

Rigtig dejligt man ikke er ene om det, synes virkelig det er ved at være træls.. Heldigvis er vi ved at være ved sidste kapitel i graviditeten

Anmeld

20. juni 2013

Trekløver(:

banana3 skriver:

Rigtig dejligt man ikke er ene om det, synes virkelig det er ved at være træls.. Heldigvis er vi ved at være ved sidste kapitel i graviditeten

ja det er skønt barnets bare det hele er gået så hurtigt lige indtil uge 30, så er det begyndt at gå lidt i sneglefart 

Anmeld

20. juni 2013

banana3

malle23 skriver:

ja det er skønt barnets bare det hele er gået så hurtigt lige indtil uge 30, så er det begyndt at gå lidt i sneglefart 

Sådan har jeg bestemt også haft det, synes at til og med uge 31 er tiden fløjet afsted!! Heldigvis har vi da ferie nu, så håber jeg at tiden vil flyve afsted igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.