Okay, mit barn skal ned sin far her i weekenden..
Vi har dele ordning (selv aftalt, ikke statsforvaltning indover), så far ser h*n hver anden weekend. Og nu er det tid til at mit barn på 3 år skal afsted i morgen. MEN!
farmor ringede i går, og fortæller at hun er meget bekymret for far og hendes børnenbørn, fordi far opføre sig uhensigtsmæssigt.
Han vil ikke snakke med hende, da han synes hun blander sig for meget i hvordan han er overfor sine børn .. indklusivt mit barn.
farmor er sundhedsplejerske, så hun må jo vide hvad hun snakker om?? 
Jeg har ikke snakket med far siden tirsdag i sidste uge, hvor han ringede pga en fødselsdag. Han syntes at vores barn lige skulle sige tillykke .. Men h*n er kun 3 år? Og ville selvfølgelig ikke snakke .. Så far lagde bare på uden at sige farvel til h*n?
Faste tider er far dårlig til at holde, og han kan ikke forstå hvorfor det er vigtigt for mig, og vide hvis der er kæmpe skræmmer på vores barns krop.
Jeg har nu hele forældre myndigheden, og har ikke lyst til at sende mit barn afsted i morgen ..
SÅ nu kommer det, kan jeg holde mit barn hjemme? Eller stille det mig dårligt, hvis vi skal i statforvaltningen?
Anmeld