Kan jeg holde mit barn hjemme? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
3 svar
12 synes godt om
20. juni 2013

Anonym trådstarter

Okay, mit barn skal ned sin far her i weekenden.. 

Vi har dele ordning (selv aftalt, ikke statsforvaltning indover), så far ser h*n hver anden weekend. Og nu er det tid til at mit barn på 3 år skal afsted i morgen. MEN! 

farmor ringede i går, og fortæller at hun er meget bekymret for far og hendes børnenbørn, fordi far opføre sig uhensigtsmæssigt. 
Han vil ikke snakke med hende, da han synes hun blander sig for meget i hvordan han er overfor sine børn .. indklusivt mit barn.

farmor er sundhedsplejerske, så hun må jo vide hvad hun snakker om?? 

Jeg har ikke snakket med far siden tirsdag i sidste uge, hvor han ringede pga en fødselsdag. Han syntes at vores barn lige skulle sige tillykke .. Men h*n er kun 3 år? Og ville selvfølgelig ikke snakke .. Så far lagde bare på uden at sige farvel til h*n? 

Faste tider er far dårlig til at holde, og han kan ikke forstå hvorfor det er vigtigt for mig, og vide hvis der er kæmpe skræmmer på vores barns krop. 

Jeg har nu hele forældre myndigheden, og har ikke lyst til at sende mit barn afsted i morgen .. 
SÅ nu kommer det, kan jeg holde mit barn hjemme? Eller stille det mig dårligt, hvis vi skal i statforvaltningen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Dot D

Jeg synes, du skulle ringe til Statsforvaltningen og fortælle din og farmors(sundhedplejerske) bekymring, så kan de nok ret hurtigt sige, om det er ok at holde barnet hjemme

Jeg ville selv - i denne situation - være lidt betænkelig ved at sende barnet afsted, med den henvendelse fra farmor i tankerne

Anmeld

20. juni 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Vi har dele ordning (selv aftalt, ikke statsforvaltning indover), så far ser h*n hver anden weekend. Og nu er det tid til at mit barn på 3 år skal afsted i morgen. MEN! 

farmor ringede i går, og fortæller at hun er meget bekymret for far og hendes børnenbørn, fordi far opføre sig uhensigtsmæssigt. 
Han vil ikke snakke med hende, da han synes hun blander sig for meget i hvordan han er overfor sine børn .. indklusivt mit barn.

Jeg har ikke snakket med far siden tirsdag i sidste uge, hvor han ringede pga en fødselsdag. Han syntes at vores barn lige skulle sige tillykke .. Men h*n er kun 3 år? Og ville selvfølgelig ikke snakke .. Så far lagde bare på uden at sige farvel til h*n? 

Faste tider er far dårlig til at holde, og han kan ikke forstå hvorfor det er vigtigt for mig, og vide hvis der er kæmpe skræmmer på vores barns krop. 

Jeg har nu hele forældre myndigheden, og har ikke lyst til at sende mit barn afsted i morgen .. 
SÅ nu kommer det, kan jeg holde mit barn hjemme? Eller stille det mig dårligt, hvis vi skal i statforvaltningen? 

jeg synes  ikke det er grund nok til at holde ham hjemme. Han er ligeså meget far som du er mor for barnet. Han føler måske også at farmor blander sig for meget og det skal hun da heller ikke. Alt snak skal forgå mellem jer 2 og ikke andre familie medlemmer. Hvorfor skulle han også snakke med hende? Det forstår jeg ikke.

Det med faste tider er mænd virkelig dårlige til det er min mand også : ) Kan du ikke tage det med et gran salt ? det handler om 1 weekend og ikke en hel uge i hverdagene. Synes barnet skal afsted jeg kan ikke se nogen grund nok til at han skal bliver hjemme.

Anmeld

20. juni 2013

modesty

Anonym skriver:

Det er et meget vagt grundlag synes jeg. Du har reelt ingen anden grund end at farmor er bekymret. Men det kan jo skyldes så meget, hun kan være sur over at søn ikke vil have at hun blander sig så meget i hans liv, eller whatever. Det at hun er SP synes jeg ikke er et validt argument.

Hvad er årsagen til hendes bekymring? Er der detaljer eller facts eller er det bare en fornemmelse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.