hmmm skader det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juni 2013

Anonym trådstarter

sagen er den at jeg er gravid, havde en normal vægt på 72kg (174 høj) men har døjet rigtig meget med opkast igennem min graviditet. og har været ved læge som siger de ikke kan gøre det store udover noget akupunktur, som desværre ikke har hjulpet...

men var så på vægten her til aften hvor den viste 67,5 kg, dvs jeg har tabt mig...

er det noget der kan skade barnet eller hvordan?

ville bare lige prøve at rådgive mig med jer inden jeg kontakter lægen i morgen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

MetteS81

Det skader ikke, bebsen skal nok tage det den skal bruge... min veninde tabte sig også et par kilo pga kvalme/opkast, og det var den besked hun fik af sin læge. Bare husk at drikke masser af vand og spis når du kan. I det her tilfælde er lidt også godt...

Anmeld

19. juni 2013

Team Putte

Anonym skriver:

sagen er den at jeg er gravid, havde en normal vægt på 72kg (174 høj) men har døjet rigtig meget med opkast igennem min graviditet. og har været ved læge som siger de ikke kan gøre det store udover noget akupunktur, som desværre ikke har hjulpet...

men var så på vægten her til aften hvor den viste 67,5 kg, dvs jeg har tabt mig...

ville bare lige prøve at rådgive mig med jer inden jeg kontakter lægen i morgen....

de kloge siger at barnet får først og så får mor det der er i overskud

Anmeld

19. juni 2013

Joan ( Smallie )

Jeg tabte mig 10 kg begge gange jeg var gravid og baby er som en snylte den tager hvad den skal have og så kan mor få resten.

Det er ikke noget du skal begymre dig om endnu da. Men forsætter det i lang tid ja så skal i nok gøre noget

Anmeld

19. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Jeg led meget af opkast og kvalme de første tre måneder, og jeg kom ned på 48kg vejede dog kun 52 kg som start og jeg er nu snart 26+0 og jeg vejer kun 53 kg nu. Og venter en sund og rask dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.