Kender du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kender du www.linebo.dk?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.675 visninger
20 svar
9 synes godt om
19. juni 2013

LR85

Linebo.dk

Ved godt hun nok ikke er så landskendt endnu, men har du alligevel hørt eller set navnet før, evt hendes logo? (billede nedenunder)

Vil slå et slag for www.linebo.dk

Jeg kommer der fast, og er hver gang glad, overrasket, i godt humør, føler mig VILDT lækker og har fået snakket en masse kvindeting igennem, læst et par gode ugeblade, fået en lækker kop kaffe og nydt stemningen i hendes flotte lokaler.

Hvis du ikke allerede kender hende, ja så burde du overveje at smutte forbi, hvis du er på de kanter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

LR85

Igen der vil dele deres oplevelser?

Der er da alligevel en fin procentdel, der kender denne fantastiske frisør.

Anmeld

19. juni 2013

Tranebaer

Stemte naaaaarjh måske, det sagde mig et eller andet, men da jeg scrollede ned kunne jeg se at jeg har set logoet før, og læst om hende før

Anmeld

19. juni 2013

Pikku Myy

Det er 3. gang du opretter en tråd om denne frisør. Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge om du har en eller anden form for pant i hende? Eller får noget ud af at reklamere for hende?

Anmeld

19. juni 2013

LR85

Dette flotte, elegante hår satte hun på mig, da jeg skulle til 'Matador' fest.

Det var helt fantastisk.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juni 2013

LR85

Pikku Myy skriver:

Det er 3. gang du opretter en tråd om denne frisør. Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge om du har en eller anden form for pant i hende? Eller får noget ud af at reklamere for hende?

Du har ret i at jeg har oprettet en tidligere tråd, da jeg havde været derinde første gang, fordi jeg simpelthen ikke kunne lade være, da det havde været en så god oplevelse.

men 3 opslag?? det husker jeg bestemt ikke. -men spioneret ellers!

Jeg er efterhånden kommet derinde en del, og synes denne unge kvinde og meget dygtige frisør, har fortjent et skulderklap og at få spredt sit 'rygte'.

Som andre skrev, har de også gode oplevelser derinde.

Der er intet bag, andet end at jeg har mødt en frisør som kan noget specielt og jeg synes andre også skal få chancen. Man kender jo ofte nogen som leder efter en god frisør, da der er langt mellem de gode.

Håber det er okay for dig, at se hendes navn igen. Det skader jo ikke for dem, som er ligeglade eller der synes det er ligegyldigt. Dde kan jo bare gå videre.

Anmeld

19. juni 2013

Pikku Myy

LR85 skriver:

Du har ret i at jeg har oprettet en tidligere tråd, da jeg havde været derinde første gang, fordi jeg simpelthen ikke kunne lade være, da det havde været en så god oplevelse.

men 3 opslag?? det husker jeg bestemt ikke. -men spioneret ellers!

Jeg er efterhånden kommet derinde en del, og synes denne unge kvinde og meget dygtige frisør, har fortjent et skulderklap og at få spredt sit 'rygte'.

Som andre skrev, har de også gode oplevelser derinde.

Der er intet bag, andet end at jeg har mødt en frisør som kan noget specielt og jeg synes andre også skal få chancen. Man kender jo ofte nogen som leder efter en god frisør, da der er langt mellem de gode.

Håber det er okay for dig, at se hendes navn igen. Det skader jo ikke for dem, som er ligeglade eller der synes det er ligegyldigt. Dde kan jo bare gå videre.

Du kan jo selv gå ind og se om jeg ikke har ret Men du må selvfølgelig skrive om hvad du har lyst til. Det undrede mig bare og så blev jeg nysgerrig. Det har jeg vel også lov til 

Anmeld

22. juni 2013

BabyDrømme23

LR85 skriver:

Linebo.dk

Ved godt hun nok ikke er så landskendt endnu, men har du alligevel hørt eller set navnet før, evt hendes logo? (billede nedenunder)

Vil slå et slag for www.linebo.dk

Jeg kommer der fast, og er hver gang glad, overrasket, i godt humør, føler mig VILDT lækker og har fået snakket en masse kvindeting igennem, læst et par gode ugeblade, fået en lækker kop kaffe og nydt stemningen i hendes flotte lokaler.

Hvis du ikke allerede kender hende, ja så burde du overveje at smutte forbi, hvis du er på de kanter.

ups kender det ikke, troede der stod libero.dk så mit svar var forkert

Anmeld

22. juni 2013

Majbrit P

Lugter lidt af frisøren selv der har oprettet dette indlæg.

Anmeld

22. juni 2013

banana3

Three little steps skriver:

Lugter lidt af frisøren selv der har oprettet dette indlæg.

Det virker ihvertfald lidt for mystisk og efter min smag er det ALT for meget reklame.. Jeg får ihvertfald ikke en troværdig følelse! Tænker der er en der får lavet håret gratis, jo flere hun kan bombardere ;-)

Måske TS skulle overveje om det ikke bliver mere negativt end positiv omtale ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.