Jeg kunne banke mig selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
7 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg har været så stolt.... indtil nu!

Jeg har været røgfri siden September, hvor vi startede PB, jeg er nu halvvejs i graviditeten og har idag røget 3 smøger grundet jeg er et nervevrag pga eksamen imorgen!!!!

Jeg er fuld ud parat til at kvitte smøgerne imorgen, når eksamen er overstået, jeg er bare så pisse nervøs!!!!

ÅRHHHHHHH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Svenne

Anonym skriver:

Jeg har været røgfri siden September, hvor vi startede PB, jeg er nu halvvejs i graviditeten og har idag røget 3 smøger grundet jeg er et nervevrag pga eksamen imorgen!!!!

Jeg er fuld ud parat til at kvitte smøgerne imorgen, når eksamen er overstået, jeg er bare så pisse nervøs!!!!

ÅRHHHHHHH

Held og lykke med eksamen!

Hvis bare du lover dig selv at det kun er i dag, så går det nok...

Anmeld

19. juni 2013

Kris89

Anonym skriver:

ÅRHHHHHHH

ta en dyb indånding og en smøg mere hvis du har behov for det..

hvis du er sådan et nervevrag, tror jeg på det er bedre du får slappet af.

nægter at tro på baby tager skade af 4-5 smøger på en hel graviditet. hellere det, end en mor der er helt fra den.

og

Anmeld

19. juni 2013

Mum33

Det går nok... Ro på  Og held og lykke med eksamen 

Anmeld

19. juni 2013

Anonym trådstarter

Det da bare frygteligt at man har været total røgfri så længe også en skide eksamen kan gøre det

Men ja, jeg er HELT og FAST besluttet på at min sidste smøg er inden jeg går ind til eksamen imorgen

Jeg stresser bare helt vildt over den eksamen..........

Anmeld

19. juni 2013

camilla10

Anonym skriver:

ÅRHHHHHHH

Røgfri siden september - Hvor er du sej!  

Krydser fingre for, ar du er tilbage på den røgfri sti i morgen  

Anmeld

19. juni 2013

MetteS81

Jeg forstår godt, at du kan være nervøs op til en eksamen...og andre skriver herinde, at det er ok denne ene gang, det går nok.Jeg er så fuldstændig uenig. Ville du give dit spædbarn en cigaret i munden når han/hun kommer ud? Tænk over det, før du ryger den næste......og ja, jeg får sikkert masser af hug for den her kommentar, men jeg mener ikke at rygning og graviditet hænger sammen, ligegyldigt årsagen...håber du (og andre) kan klare, at jeg skriver min mening. 

Jeg synes det er rigtig flot at du har været røgfri så længe, og håber også at du bliver det fremover..held og lykke med din eksamen imorgen, håber det går godt 

Anmeld

20. juni 2013

Tulle28

MetteS81 skriver:

Jeg forstår godt, at du kan være nervøs op til en eksamen...og andre skriver herinde, at det er ok denne ene gang, det går nok.Jeg er så fuldstændig uenig. Ville du give dit spædbarn en cigaret i munden når han/hun kommer ud? Tænk over det, før du ryger den næste......og ja, jeg får sikkert masser af hug for den her kommentar, men jeg mener ikke at rygning og graviditet hænger sammen, ligegyldigt årsagen...håber du (og andre) kan klare, at jeg skriver min mening. 

Jeg synes det er rigtig flot at du har været røgfri så længe, og håber også at du bliver det fremover..held og lykke med din eksamen imorgen, håber det går godt 

Helt enig med dig. Hvis der havde stået "jeg er eks-alkoholiker og bundede lige 3 shots for at dulme nerverne" så skulle du nok se folk komme op af stolene! Smøger er af en eller anden årsag mere OK

Slut nu med de smøger TS og held og lykke til eksamen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.