27+3 med lillefisen - 2. gangs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
12 svar
14 synes godt om
19. juni 2013

Clisolka

Så nåede jeg så langt 

I mandags var jeg til kontrol på Rigshospitalet pga. min diabetes.  Jeg skulle snakke med diabetesoverlægen, fødselslægen, scannes og til slut have tjekket mine øjne...

Først blev jeg scannet - lillefisen har det perfekt! Han vejer omkring 978 g, 12,7 % under gennemsnittet, men det er helt okay  Han gemte bestemt ingenting denne gang, der var en tap 

Mit blodtryk, sladreprøve og vægt var perfekt, foruden at jeg har tabt mig 1 kg siden jeg var til sidste kontrol slut april måned, men det gør ikke noget da jeg er en smule overvægtig i forvejen. Alt i alt har jeg kun taget 5 kg på, så diabetesoverlægen var fuldt ud tilfreds 

Jeg fik besked på fra min fødselslæge at jeg senest bliver sat i gang til termin, muligvis 1 uge før tid - det kommer an på hvordan mine tal ser ud til den tid. Men jeg kommer ikke til at have et langt forløb som med Bella, da jeg fik et akut kejsersnit med hende, så de er ekstra obs på mig denne gang 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Mother-love

Sikke en fin mave du har dig.

Og 5 kg er dæmme også flot du kun har taget det på.

Anmeld

20. juni 2013

ønskebørn74

Babymor2010 skriver:

Så nåede jeg så langt 

I mandags var jeg til kontrol på Rigshospitalet pga. min diabetes.  Jeg skulle snakke med diabetesoverlægen, fødselslægen, scannes og til slut have tjekket mine øjne...

Først blev jeg scannet - lillefisen har det perfekt! Han vejer omkring 978 g, 12,7 % under gennemsnittet, men det er helt okay  Han gemte bestemt ingenting denne gang, der var en tap 

Mit blodtryk, sladreprøve og vægt var perfekt, foruden at jeg har tabt mig 1 kg siden jeg var til sidste kontrol slut april måned, men det gør ikke noget da jeg er en smule overvægtig i forvejen. Alt i alt har jeg kun taget 5 kg på, så diabetesoverlægen var fuldt ud tilfreds 

Jeg fik besked på fra min fødselslæge at jeg senest bliver sat i gang til termin, muligvis 1 uge før tid - det kommer an på hvordan mine tal ser ud til den tid. Men jeg kommer ikke til at have et langt forløb som med Bella, da jeg fik et akut kejsersnit med hende, så de er ekstra obs på mig denne gang 

Så fiiiiiiiiiiiin.. 

Øog godt det går godt.. 

Anmeld

20. juni 2013

Trinebaby

Så flot en mave <3

Anmeld

20. juni 2013

BigHope13

Babymor2010 skriver:

Så nåede jeg så langt 

Hvor lyder det bare godt det hele. Så fedt at det bare køre der ud af. Og super flot med vægten

Anmeld

20. juni 2013

Clisolka

Havanagila skriver:

Sikke en fin mave du har dig.

Og 5 kg er dæmme også flot du kun har taget det på.

Mange tak - ja, det er lidt svært, men så længe der er styr på vægten og diabetes'en så er alt godt 

Anmeld

20. juni 2013

Clisolka

ønskebarn74 skriver:

Så fiiiiiiiiiiiin.. 

Øog godt det går godt.. 

Tak 

Anmeld

20. juni 2013

Clisolka

Trinebaby skriver:

Så flot en mave <3

Tak 

Anmeld

20. juni 2013

Clisolka

BigHope13 skriver:

Hvor lyder det bare godt det hele. Så fedt at det bare køre der ud af. Og super flot med vægten

Ja, jeg skal i hvert fald ikke tage 23 kg på som jeg gjorde med Bella, så alt for at mindske vægten denne gang  

Anmeld

20. juni 2013

BigHope13

Babymor2010 skriver:

D

Ja, jeg skal i hvert fald ikke tage 23 kg på som jeg gjorde med Bella, så alt for at mindske vægten denne gang  

Det kommer du da bestemt heller ikke til med den fine lille vægtning du har haft indtil videre så skal noget da ihvertfald gå helt amok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.