Nf! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
5 svar
3 synes godt om
19. juni 2013

Babiesontheway

Ja i dag lå der sørme et brev om nf,  vi har tænkt meget over om de går efter hvor langt jeg er henne efter min mens eller efter deres størrelse og det var sørme efter min mens,  så 2 juli skal vi til nf og der er jeg 12 uger henne efter mens og 10 uger efter størrelsen  :-) 

De har også ringet angående jordemoder i dag,  og sagt at vi bliver sendt til Sønderborg i stedet for aabenraa,  da de i Sønderborg har med kun tvillinger grupper at gøre :-) 

Bare lige en glædelig Update her fra :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Kløver

Hvor dejligt, håber i får en god scanning, er det ikke babys størrelse man går efter når man betegner termin, efter man har været til scanning

Anmeld

19. juni 2013

Babiesontheway

Maja84 skriver:

Hvor dejligt, håber i får en god scanning, er det ikke babys størrelse man går efter når man betegner termin, efter man har været til scanning

Jo men tror først de beregner den rigtigt ved nf,  for lægen sagde hun skriver min rigtige termin i vandrejournalen og laver en note med termin ved scanning :-) men de var også vokset lidt mere end hun havde regnet med ved anden scanning  

Anmeld

19. juni 2013

Kløver

Babiesontheway skriver:

Jo men tror først de beregner den rigtigt ved nf,  for lægen sagde hun skriver min rigtige termin i vandrejournalen og laver en note med termin ved scanning :-) men de var også vokset lidt mere end hun havde regnet med ved anden scanning  

Okay, ved mig satte de termin ved hver scanning, men skrev den dog også først ned ved nf da jeg ikke havde nf så tidligt. Kunne jo være noget var ændret så var nysgerrig kunne også være noget var anderledes når der er to

Anmeld

19. juni 2013

Babiesontheway

Maja84 skriver:

Okay, ved mig satte de termin ved hver scanning, men skrev den dog også først ned ved nf da jeg ikke havde nf så tidligt. Kunne jo være noget var ændret så var nysgerrig kunne også være noget var anderledes når der er to

Ja kunne det sagtens :-) vi er bare så spændte om de er kommet efter det eller hvor store de er :-) 

Anmeld

19. juni 2013

Kløver

Babiesontheway skriver:

Ja kunne det sagtens :-) vi er bare så spændte om de er kommet efter det eller hvor store de er :-) 

Uanset skal de nok blive så store som de skal være, var 6+0 til scanning med lillesøster ved tidlig scanning og til nf blev jeg sat over 1 mdr tilbage ialt hun er sund og rask og voksede i sit eget tempo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.