22+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.411 visninger
10 svar
9 synes godt om
19. juni 2013

Kris89

Der er ikke sket så frygtelig meget med maven, men den er der og alt er i følge JDM helt perfekt

Elsker at være gravid og elsker vores lille bebs til skyerne og tilbage igen allerede
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Kløver

Sikke en fin babyhule, kunne godt ligne en lille pigemave ?

Anmeld

19. juni 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

Der er ikke sket så frygtelig meget med maven, men den er der og alt er i følge JDM helt perfekt

Elsker at være gravid og elsker vores lille bebs til skyerne og tilbage igen allerede

Rigtig flot baby hule

Anmeld

19. juni 2013

Pige2009

Fin lille mave

Anmeld

19. juni 2013

Kris89

Maja84 skriver:

Sikke en fin babyhule, kunne godt ligne en lille pigemave ?

Tusind tak

vi kender ikke kønnet. Jeg gætter på dreng mens manden pige, så det bliver spændene

Anmeld

19. juni 2013

Kløver

Kris89 skriver:

Tusind tak

vi kender ikke kønnet. Jeg gætter på dreng mens manden pige, så det bliver spændene

Ja, er så spændende når man ikke ved det, vi vidste heller ikke køn med den 1

Anmeld

19. juni 2013

Kris89

Maja84 skriver:

Ja, er så spændende når man ikke ved det, vi vidste heller ikke køn med den 1

med aborter og så hjælp til graviditeten har fokus bare været at den skulle være sund og rask og blive derinde..

det ville have været praktisk at vide det, da vi har fået 10 kasser med pigetøj og kun 2 bæreposer med drengetøj

men sys det er lidt hyggeligt at gå og gætte

sys bare scanningsdamen sagde han til MD, men det hørte manden ikke, så nu må vi se om jeg bare hørte "syner"

Anmeld

19. juni 2013

Kløver

Kris89 skriver:

med aborter og så hjælp til graviditeten har fokus bare været at den skulle være sund og rask og blive derinde..

det ville have været praktisk at vide det, da vi har fået 10 kasser med pigetøj og kun 2 bæreposer med drengetøj

men sys det er lidt hyggeligt at gå og gætte

sys bare scanningsdamen sagde han til MD, men det hørte manden ikke, så nu må vi se om jeg bare hørte "syner"

Jeg kan godt følge dig, det er hyggeligt, vi har selv betalt os til ekstra scanninger og kønsscanning anden gang, da sygehusets fokus udelukkende skal være på mine børns sundhed
Det giver noget forskelligt om man ved det eller ej

Anmeld

19. juni 2013

B&J

Sikke en smuk baby hule du har dig

Anmeld

19. juni 2013

Kris89

Maja84 skriver:

Jeg kan godt følge dig, det er hyggeligt, vi har selv betalt os til ekstra scanninger og kønsscanning anden gang, da sygehusets fokus udelukkende skal være på mine børns sundhed
Det giver noget forskelligt om man ved det eller ej

jeg var også meget i tvivl da hun til MD spurgte: "vil i kende kønnet"

det er jo fristende. og lettere med mange ting. men elsker at manden pludselig siger den skal da hedde Rudolf eller et eller andet mystisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.