Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
Så kommer der lige en update herfra.. Tiden flyver af sted og det hele går så stærk efterhånden synes jeg Inden jeg får set mig om ligger jeg på fødegangen
om kun 2 dage er jeg 30 fulde uger og så er der kun 10 uger tilbage til termin hvor blev tiden af ? men INGEN brok !! GLÆDER mig så meget til at møde vores lille prinsesse der rumsterer på livet løs i min mave
Jeg har i dag været til 3. jordemoder besøg og det gik rigtig fint det hele.. fik ros for vægten ikke havde flyttet sig ret meget og lillepigen fylder det hun skal.. skønnet til ca 1500 G maven fik også stor ros og jordemoder mener den allerede sidder ret lavt og hun syntes hun kunne mærke at hovedet lå nedad fik også hørt hjertelyd som ifølge jordemoder også var perfekt
Jeg går jo til "gruppe jordemoder" med ca. 10 andre og vi startede dagen idag med 40 min vandgymnastik/svømning. det var SÅ lækkert og hyggeligt
til sidst lige et mave billede fra idag 29+5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rinepigen skriver: Hejsa Så kommer der lige en update herfra.. Tiden flyver af sted og det hele går så stærk efterhånden synes jeg Inden jeg får set mig om ligger jeg på fødegangen om kun 2 dage er jeg 30 fulde uger og så er der kun 10 uger tilbage til termin hvor blev tiden af ? men INGEN brok !! GLÆDER mig så meget til at møde vores lille prinsesse der rumsterer på livet løs i min mave Jeg har i dag været til 3. jordemoder besøg og det gik rigtig fint det hele.. fik ros for vægten ikke havde flyttet sig ret meget og lillepigen fylder det hun skal.. skønnet til ca 1500 G maven fik også stor ros og jordemoder mener den allerede sidder ret lavt og hun syntes hun kunne mærke at hovedet lå nedad fik også hørt hjertelyd som ifølge jordemoder også var perfekt Jeg går jo til "gruppe jordemoder" med ca. 10 andre og vi startede dagen idag med 40 min vandgymnastik/svømning. det var SÅ lækkert og hyggeligt til sidst lige et mave billede fra idag 29+5
Camillos skriver: Hvor ser du skøn ud smukke ... og hold nu fast hvor er jeg glad for det går som det skal.... og hold nu fast.. 10 uger tilbage kram du fortjener det så meget ...
Hvor ser du skøn ud smukke ... og hold nu fast hvor er jeg glad for det går som det skal.... og hold nu fast.. 10 uger tilbage kram du fortjener det så meget ...
Tusind tak søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128