Hulu bulu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
12 svar
3 synes godt om
19. juni 2013

HeidiØ

Hvad skete der lige for gruppen?? :O

Laver I børn eller hva og forlader os til gengæld for en NY terminsgruppe??

Arh fis. Hvad laver I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Frejsmor

Hehe.. Ej jeg vil sige at til trods for jeg også er med i september 2013-gruppen, så sker der ski ikke meget mere derinde, end der gør her.. Det hele foregår åbenbart på facebook nu jo..

Men altså her er tiden gået med eksamenslæsning og eksaminer, er liige blevet færdig her til aften med den sidste eksamen.. Så nu er det BA og så er det barsel derefter..

Anmeld

19. juni 2013

HeidiØ

Frejsmor skriver:

Hehe.. Ej jeg vil sige at til trods for jeg også er med i september 2013-gruppen, så sker der ski ikke meget mere derinde, end der gør her.. Det hele foregår åbenbart på facebook nu jo..

Men altså her er tiden gået med eksamenslæsning og eksaminer, er liige blevet færdig her til aften med den sidste eksamen.. Så nu er det BA og så er det barsel derefter..

Nej, hihi, de er nok svære at holde gang i, de terminsgrupper!

Uuuh hvor dejligt snart at få det overstået. Hvad er det du læser til?

Anmeld

19. juni 2013

Frejsmor

HeidiØ skriver:

Nej, hihi, de er nok svære at holde gang i, de terminsgrupper!

Uuuh hvor dejligt snart at få det overstået. Hvad er det du læser til?

Jeps, det tør siges.. 

Ja, det blir godt nok dejligt, glæder mig!! Jeg læser til dyrlæge..

Hvad får du tiden til at gå med Heidi? Skal I snart igang med at lave en lillebror/søster til William?

Anmeld

19. juni 2013

TrineMine86

HeidiØ skriver:

Hvad skete der lige for gruppen?? :O

Laver I børn eller hva og forlader os til gengæld for en NY terminsgruppe??

Arh fis. Hvad laver I?

Ja, jeg har tænkt det samme hihi  Kigger herinde næsten hver dag, og hver dag bliver jeg skuffet over ingen nye indlæg, men har heller ikke lige vidst hvad jeg selv skulle skrive 

Her er vi i faseN hvor vi snakker meget om pb2, tror måske snart vi går igang, så det bliver spændende 

i denne uge er vi i sommerhus med hele svigerfamilien, vi er 13 mennesker, så det er gang i den  Dog ligger Magnus syg med 39.6 sÅ.. 

Anmeld

20. juni 2013

HeidiØ

Frejsmor skriver:

Jeps, det tør siges.. 

Ja, det blir godt nok dejligt, glæder mig!! Jeg læser til dyrlæge..

Hvad får du tiden til at gå med Heidi? Skal I snart igang med at lave en lillebror/søster til William?

uuh dyrlæge, hvor spændende. Hvornår er du så helt færdigt?

Jamen øh, jeg søger stadig jobs. Meeen starter på social og sundhedsudd. her til sept, så det er lidt svært at finde arbejde indtil da, hehe.

ååh jo, vil rigtig gerne, og Thomas er SNART med på den, kan jeg mærke, selvom han svinger meget. Det er lidt svært at finde ud af, men vi må se

Anmeld

20. juni 2013

HeidiØ

TrineMine86 skriver:

Ja, jeg har tænkt det samme hihi  Kigger herinde næsten hver dag, og hver dag bliver jeg skuffet over ingen nye indlæg, men har heller ikke lige vidst hvad jeg selv skulle skrive 

Her er vi i faseN hvor vi snakker meget om pb2, tror måske snart vi går igang, så det bliver spændende 

i denne uge er vi i sommerhus med hele svigerfamilien, vi er 13 mennesker, så det er gang i den  Dog ligger Magnus syg med 39.6 sÅ.. 

Ja, hehe synes lige der skulle ske noget. Ved godt vi også bruger facebook siden, synes bare den her gruppe er lidt hyggelig!

Jaaah, jeg stalker jo din facebook, det lyder hyggeligt med sommerhus. Håber ikke Magnus' feber ender i feberkramper!!!

Vi taler også en del om pb2, eller dvs jeg gør! Thomas er dog ikke helt afvisende mere

Anmeld

20. juni 2013

TrineMine86

HeidiØ skriver:

Ja, hehe synes lige der skulle ske noget. Ved godt vi også bruger facebook siden, synes bare den her gruppe er lidt hyggelig!

Jaaah, jeg stalker jo din facebook, det lyder hyggeligt med sommerhus. Håber ikke Magnus' feber ender i feberkramper!!!

Vi taler også en del om pb2, eller dvs jeg gør! Thomas er dog ikke helt afvisende mere

Haha det er præcis sådan det er her også, jeg har snakket meget om pb2 og min Thomas har også været afvisende, men er ved at bløde op 

Ja det er godt vi har facebook, så vi kan følge med hos alle de skønne unger og deres mødre, når nu denne gruppe her er gået lidt i glemmebogen 

Ja vi frygter det også, men det sker jo hvis det sker, 39 i feber her utilfredse morgen, så vi starter med en høj morgen temperatur.. 

Anmeld

20. juni 2013

HeidiØ

TrineMine86 skriver:

Haha det er præcis sådan det er her også, jeg har snakket meget om pb2 og min Thomas har også været afvisende, men er ved at bløde op 

Ja det er godt vi har facebook, så vi kan følge med hos alle de skønne unger og deres mødre, når nu denne gruppe her er gået lidt i glemmebogen 

Ja vi frygter det også, men det sker jo hvis det sker, 39 i feber her utilfredse morgen, så vi starter med en høj morgen temperatur.. 

Ej, hvor skægt, hvad sker der for de mænder der? Det kan være vores nr 2 unger bliver lige gamle igen

Arh hvor træls.. det er da mærkeligt han skal døje sån med feber. Håber snart det går over!!!

Anmeld

20. juni 2013

TrineMine86

HeidiØ skriver:

Ej, hvor skægt, hvad sker der for de mænder der? Det kan være vores nr 2 unger bliver lige gamle igen

Arh hvor træls.. det er da mærkeligt han skal døje sån med feber. Håber snart det går over!!!

Ja det ved jeg heller ikke da, inden vi fik Magnus drømte vi om 3 børn, efter Magnus drømmer jeg stadig om 3 børn og Thomas mener 1 er nok hehe  Meen, som sagt er han ved at være blødt op igen.. 

ja det er træls med det feber der.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.