Vægt og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

HeidiØ

Anoanoano skriver:

Hvis jeg kan 'nøjes' med max 4 kg den sidste tid, så vil jeg virkelig være glad!

Røg de hurtigt igen dine kg?

Ja, for hulen, de røg rigtig hurtigt Havde enormt meget vand i kroppen.. bare ved fødslen røg der 6-7 kg Så det er ikke slemt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Københavnermor

HeidiØ skriver:

Ja, for hulen, de røg rigtig hurtigt Havde enormt meget vand i kroppen.. bare ved fødslen røg der 6-7 kg Så det er ikke slemt.

Lyder rigtig godt. Håber de også kaster sig af mig når jeg har født! :-)

Anmeld

19. juni 2013

Victoria2013

Jeg kan ikke huske hvad det var i uge 33, men jeg fødte 38+4 og havde taget 20 kg på i alt... så vil gætte på en 16-18 kg i uge 33 måske

Det går dog ret stærkt med at komme af med kiloene indtil videre, nu er det 10 dage siden min datter kom til verden og jeg har tabt mig 8 kg allerede... ca. 1 kg om dagen lige for tiden. Jeg forventer ikke det fortsætter med at gå så stærkt, men det er rart at det gør

Anmeld

19. juni 2013

Neki

Anoanoano skriver:

Hvor meget havde i taget på da i var 33 uger henne, og var i normalvægtige da i blev gravide?

Jeg er lidt nervøs for hvor meget vægten går amok her de sidste uger...?

Jeg har taget ca. 9 kg på nu og vejede 64 kg da jeg blev gravid (174 cm høj).

Jeg havde taget 8,9 kg på 33+0. Var normalvægtig inden graviditeten, og endte med at tage 11 kg på i alt. En uge efter fødslen havde jeg tabt mig til min før-graviditetsvægt igen

Anmeld

19. juni 2013

emsaroto

Altså jeg er meget meget stolt af mig selv denne omgang

Jeg tog rigtig mange kilo på med Oskar, lidt over 25+ ..
Var normal vægtig før han kom til verdenen, men havde svært ved at tabe det hele igen. 

Nu venter jeg jo nummer to, og der startede jeg at tage 2 kilo på, men har siden tabt mig 8 kilo. 

Jeg er 36+3 i dag, og var på ca. minus 5 kilo da jeg var i uge 33. 

for at det bliver ved sådan efter den lille er kommet til verdenen

Anmeld

19. juni 2013

Københavnermor

Neki skriver:

Jeg havde taget 8,9 kg på 33+0. Var normalvægtig inden graviditeten, og endte med at tage 11 kg på i alt. En uge efter fødslen havde jeg tabt mig til min før-graviditetsvægt igen

DÉT er mit drømmescenarie!!!! Håber det går mig på samme måde..! Så er det max 2 kg mere, håber det er realistisk.

Anmeld

19. juni 2013

Misscbn

Hvor meget havde i taget på da i var 33 uger henne, og var i normalvægtige da i blev gravide?

Jeg er lidt nervøs for hvor meget vægten går amok her de sidste uger...?

Jeg har taget ca. 9 kg på nu og vejede 64 kg da jeg blev gravid (174 cm høj).

Jeg er selv 174 cm høj og jeg vejde 63,5 da jeg blev gravid og tog 8-9 kg på i alt kun

men skal så også lige siges at jeg havde en psykisk hård graviditet med mange svigt så jeg ik havde det godt og det resulterede i at jeg ingen fostervand havde til sidst og derfor ikke tog på og da jeg havde 2 mdr igen blev jeg sendt til scanninger netop pga manglende fostervand MEN det er pga jeg ikke havde det psykisk godt  og fødte 40+4 en lille dreng på 3074 gram 19% under snittet men idag er han er ordenlig kanon på 20 mdr og vejer 13,5 hehe så alt ende fint 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.