Hvilket pigenavn passer godt til Isabella

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad passer godt sammen med Isabella...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.915 visninger
8 svar
2 synes godt om
18. juni 2013

Molly23

Hej piger,

Vi snakker virkelig meget om lillesøsters navn herhjemme og har lidt svært ved at blive enige - derfor kunne det være sjovt at høre jeres mening.. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

BellaCiinea

Molly23 skriver:

Hej piger,

Vi snakker virkelig meget om lillesøsters navn herhjemme og har lidt svært ved at blive enige - derfor kunne det være sjovt at høre jeres mening.. :-)

Har stemt Isabella og Karla

Men kan da afsløre at jeg hedder Isabella og min søstre hedder Nadia, Anja og Britt

Anmeld

18. juni 2013

MortilElias2010

Molly23 skriver:

Hej piger,

Når det er de navne jeg skal vælge imellem så bliver det Josefine - men lige da jeg så navnet Isabella tænkte jeg på Clara/Klara 

Anmeld

18. juni 2013

Molly23

MortilElias2010 skriver:

Når det er de navne jeg skal vælge imellem så bliver det Josefine - men lige da jeg så navnet Isabella tænkte jeg på Clara/Klara 

Ja Klara er faktisk også et rigtig sødt navn, der går godt til Isabella. Det vil jeg lige noterer på listen ;-)

Anmeld

18. juni 2013

LouiseKaer

Molly23 skriver:

Hej piger,

Jeg har stemt Isabella og Smilla..  Men min første tanke var Isabella og Sofia.. 

Anmeld

18. juni 2013

Asta&Alfred

Molly23 skriver:

Hej piger,

Jeg synes også at Karla er et rigtig sødt pigenavn og det passer fint til Isabella

Anmeld

19. juni 2013

Pigent

Molly23 skriver:

Hej piger,

Isabella og Josefine

Anmeld

19. juni 2013

gonefishing

Molly23 skriver:

Hej piger,

Isabella og Emilie

Anmeld

19. juni 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Molly23 skriver:

Hej piger,

Har stemt Isabella og Josefine, men ellers tænker jeg Isabella og Annalia hvis du er til "alternative navne" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.