(marts) Flaske - slut med amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Som I kan læse ud af overskriften er jeg stort set stoppet med, at amme. Lina tager kun flaske og de gange jeg ammer i løbet af dagen er bare hygge-tårer. Det er godt nok gået hurtigt med, at flasken har fået "overtaget".

Jeg har ammet fuldt ud i 3 mdr. og det er mere end jeg havde forestillet mig, så jeg har det nu ok med det og må se positivt på det. Jeg får en masse frihed, så nu kan jeg også tage en tur ud uden Lina.

Knus
Katja - Lina 3 1/2 mdr. og Luka snart 21 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

MoarViborg

Maya er blevet helt vildt pylret om aftenen, og vil nærmest sidde ved brystet HELE tiden, så jeg er også ved at prøve med en flaske om aftenen! Desværre kan hun bare ikke rigtig finde ud af det der med Håber snart vi får det til at køre, for det er da synd hvis hun er sulten! Og som du skriver, så giver flasken lidt større frihed til at få hende passet nogle timer engang i mellem!

Hvor meget startede du med at give i flasken om aftenen?

Anmeld

9. juli 2009

Diana...

Puha det er godt nok gået hurtigt var. men godt du er okey med det.

Og ja det giver lidt en frihed.

Knus

Anmeld

9. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ja, det er gået hurtigt med, at flasken har fået "overtaget". Jeg har det ok med det. Jeg tror, at det er fordi, at jeg ammede så kort tid med Luka og dengang havde jeg MEGET svært ved, at acceptere det.

Jeg må også tage hånden på hjertet, at jeg heller ikke har kæmpet for, at få det til, at lykkes her til sidst. Jeg synes, at det har været hårdt samtidig med, at jeg også har Luka som stadigvæk er så lile og kræver rigtig meget af mig.

Den første gang spiste Lina 90 ml og nu laver jeg 150 ml pr gang og om aften 180 ml. Det er ikke altid, at hun spiser det hele. Jeg har stadigvæk lidt mælk og jeg ammer hende også lidt nogen gange efter, at hun har fået flaske - men det er mere hygge-tåre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.