Spor af blod på papir :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
5 svar
1 synes godt om
18. juni 2013

san

Jeg er gravid i uge 9+5 nu, hver morgen syntes jeg der er lidt blod på papiret når jeg røre mig, rødt blod men mege lidt, har så også haft meget lidt i eftermiddagen. Bliver så nervøs hver gang det sket, andre der har det på samme måde med blod på papiret når man tørre sig? Det er meget lidt der kommer.. Har været til tidlig Scanning, og alt var som det skulle være i uge 6.. Prøver på ikke at være nervøs men svært.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

gonefishing

san skriver:

Jeg er gravid i uge 9+5 nu, hver morgen syntes jeg der er lidt blod på papiret når jeg røre mig, rødt blod men mege lidt, har så også haft meget lidt i eftermiddagen. Bliver så nervøs hver gang det sket, andre der har det på samme måde med blod på papiret når man tørre sig? Det er meget lidt der kommer.. Har været til tidlig Scanning, og alt var som det skulle være i uge 6.. Prøver på ikke at være nervøs men svært.. 

Jeg er ikke læge. Men jeg har hørt noget om at man godt kan få mens fra den anden side, så tidligt i graviditeten -altså er der ikke noget galt med dog.

Men ellers ville jeg tage til lægen hvis du bliver ved med at være urolig

Anmeld

18. juni 2013

VIPpigen

Jeg blødte i starten, fra 5+, og frem til jeg fik lavet vandrejournal. Der nævnte jeg for min læge at jeg var bekymret for det lille liv, om der var liv... Hun sendte mig til en scanning, og der ar masser af liv.

5 dage før jeg skulle til NF begyndte jeg at bløde igen, endnu kraftigere, lægen sendte mig til en akutscanning på Kolding sygehus. Bekymringen blev slem da de scannede mig på maven, og de ingen bebs kunne finde. Hun vælger at lave en indvendig scanning, og wupti der lå en spræl levende baby og hyggede...

blødte igen i 31+ hvor jeg blev indlagt, med tegn på for tidlig fødsel. Jeg fik lungemodner, og min datter kom til verden 35+2.

Jeg har en datter som fungere ligeså godt som hendes jævnaldrende, og er fuld af krudt. Hun startede bare ud med at give mor grå hår

Anmeld

18. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Man kan godt bløde lidt, uden det har nogen betydning. Hvis det bliver meget og/eller gør ondt, så ville jeg reagere. Men hvis du er nervøs så kontakt din læge 

Anmeld

18. juni 2013

AnthonsMor

san skriver:

når det kun er når du tørrer dig tror jeg ikke du skal bekymre dig.. det kan være rifter, små blodkar der brister og sådan..

jeg havde selv lidt blod på papiret nogle gange

Anmeld

18. juni 2013

san

skal for jeres svar  skal nok prøve ikke at bekymre mig alt for meget hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.