Menstraution og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. juli 2009

Riksen

Hej piger.

Jeg kom til at tænke over noget, som jeg håber I kan svare på.

Er der nogle af jer gravide kvinder, der har haft helt almindelig menstraution selvom i var/gravide?

Hilsen Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

silden85

hej. ikke fordi jeg er gravid eller har været det, men min mor havde menstraution, den gang hun var gravid med mig

Anmeld

8. juli 2009

Riksen

Tak for svaret.

Jeg har også hørt om flere der havde helt almindelig menstraution under deres graviditeter, hvilket gjorde at de først sent  opdagede at de var gravide.
Ville bare høre hvor udbredt det var.

Anmeld

8. juli 2009

Pige2009

Riksen skriver:

Hej piger.

Er der nogle af jer gravide kvinder, der har haft helt almindelig menstraution selvom i var/gravide?

Hilsen Rikke

Hej Rikke.

Jeg havde menstuation ind til jeg var i uge 15-16 stykker, så det kan sagens lade sig gøre. Blev gravid på P-piller, så jeg opdagede først, jeg var gravid omkring uge 10.

Knus Linda 26+4

Anmeld

20. juli 2009

kiwilouise

blødte i så lige så meget som normalt??? bliver helt nysgerrig

Anmeld

20. juli 2009

Cris

Ja, der skete en gang for mig. Jeg har haft helt almenlige mens og kunne ikke mærke noget overhovedet. Da jeg savnede min mens i ca 40 eller 45 dage så købte jeg to test og begge to var positive. Hos lægen fand jeg ud af, at jeg allerede var gravid i over 10 uger, på vej næsten til 11 uger 

Jeg kender en, som har haft almenlige mens i 6 måneder.

Anmeld

20. juli 2009

kiwilouise

Cris skriver:

Ja, der skete en gang for mig. Jeg har haft helt almenlige mens og kunne ikke mærke noget overhovedet. Da jeg savnede min mens i ca 40 eller 45 dage så købte jeg to test og begge to var positive. Hos lægen fand jeg ud af, at jeg allerede var gravid i over 10 uger, på vej næsten til 11 uger 

Jeg kender en, som har haft almenlige mens i 6 måneder.

så er man jo ikke engang sikker når man får sit lort

Anmeld

20. juli 2009

Pige2009

kiwilouise skriver:

så er man jo ikke engang sikker når man får sit lort

Jeg blødte helt normalt, men nu hører det jo til sjældenthederne, at man har menstuation, når man er gravid

Hilsen Linda 28+2

Anmeld

20. juli 2009

Ox.

Riksen skriver:

Hej piger.

Hilsen Rikke

Hejsa!

Min mor havde sin menstruation de første 3 måneder af hendes graviditeter med min bror og jeg, og hun blødte som hun plejede

Knus Sussie 38+5

Anmeld

20. juli 2009

Riksen

Hvor er det mærkeligt at kroppen kan opføre sig på den måde. Jeg synes ikke det giver mening, for menstrautionen burde jo skylle det ubefrugtede æg ud. Eller har jeg misforstået noget?

Som Kiwilouise siger: så kan man da ikke regne med noget. Hvilket jo vil sige at der stadig er håb, selvom man har mens...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.