kan ikke finde ud af om jeg er gravid :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
11 svar
3 synes godt om
18. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg har taget den ene test efter den anden og de er alle negative. Min mems plejer at være regelmæssigt på 28 dage men har ikke haft min mens siden 26 april hmm. Mon jeg får mere vis hed hvis jeg køber en digital test er det clear blue den hedder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Jeg har taget den ene test efter den anden og de er alle negative. Min mems plejer at være regelmæssigt på 28 dage men har ikke haft min mens siden 26 april hmm. Mon jeg får mere vis hed hvis jeg køber en digital test er det clear blue den hedder?

Tjah, vil da prøve at købe en claer blue test, så kan man sige at du har prøvet alt , inden du kontakter Lægen  

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

Tjah, vil da prøve at købe en claer blue test, så kan man sige at du har prøvet alt , inden du kontakter Lægen  

Ja den burde kunne vise det. Er den negativ kontakter jeg lægen i morgen. For undrer mig over jeg ikke har fået min mens. Tager på apoteket senere og ser om de har en.

Anmeld

18. juni 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Ja den burde kunne vise det. Er den negativ kontakter jeg lægen i morgen. For undrer mig over jeg ikke har fået min mens. Tager på apoteket senere og ser om de har en.

det forstår jeg godt du gør 

Anmeld

18. juni 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ellers har Matas dem! Der købte jeg min da jeg fandt ud af jeg ventede Anthon

Anmeld

18. juni 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Stoppede du med p-piller i april?

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Ellers har Matas dem! Der købte jeg min da jeg fandt ud af jeg ventede Anthon

Okay tak prøver matas

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Stoppede du med p-piller i april?

Ja

Anmeld

18. juni 2013

gokkelok

Anonym skriver:

Ja

Når man stopper med p-piller, kan der godt gå noget tid før der er orden i ens menstruation. 

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

gokkelok skriver:

Når man stopper med p-piller, kan der godt gå noget tid før der er orden i ens menstruation. 

Sådan har det nu aldrig været for mig og har prøvet p piller en del gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.