han vil ikke have sex med mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. juni 2013

Anonym trådstarter

sagen er den at jeg er gravid i 6 måned, og det kan efterhånden ses på kroppen. sidst vi have sex (for 3 uger siden) gjorde det ondt på mig, tror mest det var på grund af meget lidt forspil og en hård stilling. men sagen er den at han ikke vil have sex med mig, da han ikke vil have at det gør ondt på mig. jeg tror også det har noget at gøre med hvordan min krop har ændret sig, på trods af han siger at jeg er smuk.

før havde vi sex 5-7 gange om ugen, så det er ved at være lidt hårdt, og især for selvtilliden..

hvad kan jeg gøre for at han skal få mere lyst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

sagen er den at jeg er gravid i 6 måned, og det kan efterhånden ses på kroppen. sidst vi have sex (for 3 uger siden) gjorde det ondt på mig, tror mest det var på grund af meget lidt forspil og en hård stilling. men sagen er den at han ikke vil have sex med mig, da han ikke vil have at det gør ondt på mig. jeg tror også det har noget at gøre med hvordan min krop har ændret sig, på trods af han siger at jeg er smuk.

før havde vi sex 5-7 gange om ugen, så det er ved at være lidt hårdt, og især for selvtilliden..

Nogen mænd bryder sig bare ikke om at have sex med en der er gravid noget med at de netop ikke vil skade den gravide kæreste, måske gøre skade på barnet osv.

Enten må I finde en mellemvej, og du må overbevise ham at det er ok, så længe det sker som du vil have det.

Ellers må I vente med sex på den måde - der er jo også andre måder

Anmeld

18. juni 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

En stilling som i hvert tilfælde ikke burde gøre ondt på dig er at ligge i ske og sexe. Det er faktisk også en hyggelig måde at gøre det på.

Og hvis man er lidt frisk, kan man faktisk knalde i ske på så mange måder. Eller, i hvert fald liggende ved siden af hinanden på diverse forskellige måder. 

Måske det kan lokke ham, at det SAGTENS kan lade sig gøre at sexe uden at overbelaste dig.

Noget andet der kan komme til at gør eondt når man e rgrvaid og sexer, er at du kan få plukkeveer. Både af det hårde arbejde men også når du får orgasme. Måske er det i virkeligheden det du haroplevet? 

Det burde du dog selv kunne kende forskel på. Plukkeveer sidder helt bestemt i maven, mens mangel på glidemiddel jo mærkes i skeden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.