henh01 skriver:
Vi skal være hjemme hele skolernes sommerferie. Jeg har min datter på 9 år hjemme alle ugerne og den mellemste (dreng på 2,5) hjemme i 29,30 og 31
Da jeg er på barsel med mindstelorten på 3 uger søger jeg råd til forholdsvist billige aktiviteter. Vi skal en tur til dyrehaven og på bakken samt en tur i sommerlandsjælland. Men med 3 børn og 2 voksne så kommer det jo til at koste en del (også bare i benzin)
Jeg er alene med ungerne indtil uge 30 hvor manden har 2 ugers ferie så det må heller ikke kræve det HELT store

http://vikingespil.dk/
Vikingespillet ligger i frederikssund, og teaterstykket opføres på friluftscene. Der er sværdkampe og dans, galloperende heste og flinke vikinger at se på 
Tirsdag til lørdag opføres stykket med start klokken 20:00, og slutter klokken 22+
Søndag opføres stykket med start klokken 16:00 og slut klokken 18+
Hvis i kommer i weekenderne vil der ligeledes være vikingemarked at se på. Så skal i bare komme i god tid så i har tid til at gå og kigge.
I Kan evt, også gøre det til en udflugt, men vælge IKKE at se stykket. Så kan i pakke en picnickurv, eller købe mad på pladsen i grillen (der er grill, slik, øl, souveneir bod fast, alle dage + en helt ny madbod som jeg ikke rigtig kender omfanget af).
Det koster gratis at komme ind, og gå rundt på pladsen, også til markedet i weekenderne. Og man er meget velkommen selvom man ikke vil se stykket.
I hverdagene skjal man dog være opmærksom på at boderne IKKE har åbent hele dagen, men kun op til og under stykket. I weekenderne har boderne åbent hele dagen ind til stykket slutter.
Tag et kig rundt på hjemmesiden, og se om i er til teater eller bare marked måske 
Anmeld