Gratis Nyfødt Fotografering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
5 svar
5 synes godt om
18. juni 2013

DesiraeR

Hej alle

Jeg vil gerne teste et nyt sæt op i mit atelier. Jeg leder efter en nyfødt under 10 dage gammel til at tage billede af enten lørdag d.. 22 eller søndag D.23

Du vil få en CD med 5 redigerede billeder til gratis.
Mit atelier ligger i Randers
Du kan se min hjemmeside her: www.desiraer.com

Du må kontakt mig her i en privat besked eller via e-mail: fotograf@desiraer.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

l.kjoeller

DesiraeR skriver:

Hej alle

Jeg vil gerne teste et nyt sæt op i mit atelier. Jeg leder efter en nyfødt under 10 dage gammel til at tage billede af enten lørdag d.. 22 eller søndag D.23

Du må kontakt mig her i en privat besked eller via e-mail: fotograf@desiraer.com

GØR DET folkens- her er et eksempel på nyfødt billeder da min datter var 10 dage. man kan modellere på dem når ikke de er større og de falder i søvn på settet (til ts- håber det er ok med lidt spam så folk kan se et eksempel på de fantastiske billeder man kan tage i den alder, ellers må vi slette dem )
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juni 2013

DesiraeR

l.kjoeller skriver:

GØR DET folkens- her er et eksempel på nyfødt billeder da min datter var 10 dage. man kan modellere på dem når ikke de er større og de falder i søvn på settet (til ts- håber det er ok med lidt spam så folk kan se et eksempel på de fantastiske billeder man kan tage i den alder, ellers må vi slette dem )

Det er helt fint med mig. Hun er SÅ søde!

Anmeld

18. juni 2013

l.kjoeller

DesiraeR skriver:

Det er helt fint med mig. Hun er SÅ søde!

tak er også så glad for de billeder

Anmeld

18. juni 2013

DianaRJS

DesiraeR skriver:

Hej alle

kunne du ikke lige slette det her indlæg og skrive det igen til november/december?

håber du finder nogen så du kan få det testet

Anmeld

18. juni 2013

skatja

jeg giver dianarjs ret vent lige til december så vi også kan være med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.