Mor har arbejde, far er på SU - regler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. juni 2013

Lauer

Hej med jer,

Jeg er i dag 10+0, og vi forventer at blive forældre til januar. Sagen er den, at jeg har fast arbejde, og barnets far er på skiftevis SU og praktik-løn i forbindelse med sin uddannelse som pædagog. Han har overstået 2 ud af 7 semestre, så der er lange udsigter til en "menneske-løn". Er der noget han kan søge, eller får han forhøjet SU når han bliver forsørger?

Hilsen
Lauer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Maja88

Lauer skriver:

Hej med jer,

Jeg er i dag 10+0, og vi forventer at blive forældre til januar. Sagen er den, at jeg har fast arbejde, og barnets far er på skiftevis SU og praktik-løn i forbindelse med sin uddannelse som pædagog. Han har overstået 2 ud af 7 semestre, så der er lange udsigter til en "menneske-løn". Er der noget han kan søge, eller får han forhøjet SU når han bliver forsørger?

Hilsen
Lauer

Han kan søge et ekstra su lån.. og ved ikke om han kan søge miksklip

Anmeld

18. juni 2013

An&Jo

Lauer skriver:

Hej med jer,

Hilsen
Lauer

det eneste han kan få når du arbejder, er et ekstra su lån til forsørgere..

Anmeld

18. juni 2013

Trekløver(:

Lauer skriver:

Hej med jer,

Hilsen
Lauer

Han kan vist få lidt over 1400 kroner mere i su-lån, hvis i er interesseret i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.