Hvad kan jeg få ca udbetalt i su?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juni 2013

Anonym trådstarter

som enlig? sådan som mit fradrag og træk procent er kan jeg ca få 4500 kr som det står altså det er de 5700 før skat. Men får jeg dem x 2? eller? og så bliver jeg nød til at tage noget su lån oven i samt forsørger tillæg eller hvad det hedder, hvad ville jeg så ca kunne få udbetalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

LRJ

Anonym skriver:

som enlig? sådan som mit fradrag og træk procent er kan jeg ca få 4500 kr som det står altså det er de 5700 før skat. Men får jeg dem x 2? eller? og så bliver jeg nød til at tage noget su lån oven i samt forsørger tillæg eller hvad det hedder, hvad ville jeg så ca kunne få udbetalt?

Jeg havde udbetalt ca 12.800 da jeg var enlig på su med Lån Så det er omkring det samme for dig vil jeg tro

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

LRJ skriver:

Jeg havde udbetalt ca 12.800 da jeg var enlig på su med Lån Så det er omkring det samme for dig vil jeg tro

tak for svar regnede på at jeg ca havde små 14.000 i alt hver måned men får jo også børnepenge fra faren hver måned det regner jeg med ind i

Anmeld

18. juni 2013

LRJ

Anonym skriver:

tak for svar regnede på at jeg ca havde små 14.000 i alt hver måned men får jo også børnepenge fra faren hver måned det regner jeg med ind i

Har du også, og du har også boligsikringen, hvis du ikke ejer hus

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

LRJ skriver:

Har du også, og du har også boligsikringen, hvis du ikke ejer hus

bor i lejlighed

Anmeld

18. juni 2013

LRJ

Anonym skriver:

bor i lejlighed

Okay så kan du jo også søge det og du får også kun forsøger su hvis du får Børnepenge som enlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.