Er nu halvvejs mod de 21,1 km.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
6 svar
5 synes godt om
17. juni 2013

Kloster

Så er jeg halvvejs i programmet mod min første halvmaraton. Det er et program over 12 uger og er så nu i uge 6. Det går så godt og jeg er helt sikker på, jeg når mit mål.

Jeg glæder mig virkelig virkelig meget til at løbe over målstregen og har tilbagelagt hele 21,1 km!! Det er fandeme mange km.

Det er et af mine mål her i livet og jeg når det i år. Det er helt vildt motiverende for mig.

Også får jeg en medalje for at gennemføre  Skal sgu gå med dne i en hel uge af bare stolthed.

Ville lige dele.... Også lige ligge et par motiverende billeder ind

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

ESV

Hold kæft hvor er det sejt!!!

Anmeld

17. juni 2013

B&J

jamen du er så sej uden tvivl hold da op altså

Anmeld

17. juni 2013

Moma

Sejt! 

Anmeld

17. juni 2013

Koen.

Kloster skriver:

Så er jeg halvvejs i programmet mod min første halvmaraton. Det er et program over 12 uger og er så nu i uge 6. Det går så godt og jeg er helt sikker på, jeg når mit mål.

Jeg glæder mig virkelig virkelig meget til at løbe over målstregen og har tilbagelagt hele 21,1 km!! Det er fandeme mange km.

Det er et af mine mål her i livet og jeg når det i år. Det er helt vildt motiverende for mig.

Også får jeg en medalje for at gennemføre  Skal sgu gå med dne i en hel uge af bare stolthed.

Ville lige dele.... Også lige ligge et par motiverende billeder ind

Hvor er du sej og inspirerende

Var det mig havde jeg gået med medaljen en måned og så havde den fået sin hel egen væg i huset med blinkende lys rundt om så alle så den

Anmeld

17. juni 2013

Kloster

Tanja. skriver:

Hvor er du sej og inspirerende

Var det mig havde jeg gået med medaljen en måned og så havde den fået sin hel egen væg i huset med blinkende lys rundt om så alle så den

Hov ja... Det er da dét jeg skal...

Total griner

Anmeld

17. juni 2013

Kloster

Mange tak pige..

Er sgu også stolt af det og er stadig høj at motivation...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.