Tandblegning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. juni 2013

Francisca

Er der nogen som har prøvet at få bleget tænder? 

Hvit ondt havde i efter behandlingen og hvor længe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

sandramor

Francisca skriver:

Jeg er uddannet tandklinik assistent og har været med ved mange tand blegninger....
Du skal tænke dig rigtig godt om inden du kaster dig ud i det.... For det første skal dine tænder altså være rimelig gule og misfarvede før end at det virker batter noget..... For det andet så er der mange der døjer RIGTIG meget med ømme og meget følsomt tandhalse bagefter og det er absolut ikke spændende....
Selvfølgelig er der også nogen som ingen gener har af det.... Men ja man skal som sagt tænke det godt igennem inden... Og tænderne skal virkelig trænge til det før end at set hjælper og skader mindst muligt.... Det at man måske har en eller to gule tænder er der andre og bedre løsninger på end en hel blegning

Anmeld

17. juni 2013

Francisca

sandramor skriver:

Jeg er uddannet tandklinik assistent og har været med ved mange tand blegninger....
Du skal tænke dig rigtig godt om inden du kaster dig ud i det.... For det første skal dine tænder altså være rimelig gule og misfarvede før end at det virker batter noget..... For det andet så er der mange der døjer RIGTIG meget med ømme og meget følsomt tandhalse bagefter og det er absolut ikke spændende....
Selvfølgelig er der også nogen som ingen gener har af det.... Men ja man skal som sagt tænke det godt igennem inden... Og tænderne skal virkelig trænge til det før end at set hjælper og skader mindst muligt.... Det at man måske har en eller to gule tænder er der andre og bedre løsninger på end en hel blegning

Hvor længe er de der tandhalse ømme?

og er der smerter efter selve blegningen? Sådan med jag og isninger hele tiden? 

Anmeld

17. juni 2013

sandramor