Francisca skriver:
Er der nogen som har prøvet at få bleget tænder?
Hvit ondt havde i efter behandlingen og hvor længe?
Hejsa,
Jeg fik mine bleget for et år siden. Fik lavet en skinne til tænderne i overmunden som jeg så skulle putte blegemiddel i have i omkring en times tid 4-5 dage i træk..mener jeg det var..
Jeg havde lidt følsømme tandhalse mens det stod på, men bagefter gik det fint og har ingen problemer haft siden. Kan godt ske at et par dage efter jeg stadig havde lidt følsomme tandhalse, men det er helt væk nu. Slet ikke smertefuldt.
Min egen tandlæge anbefalede en anden tandlæge i KBH, hun er overtandlæge ved KBH's universitet.. så hun ved hvad hun laver.. Hun hedder Ulla Pallesen. Super sød. Jeg gav 4000 kr. for blegning af overmunden. Man får små sprøjter med hvor blegemidlet er i, og jeg brugte kun halvdelen til den første blegning. Har stadig den anden halvdel. Og mine tænder trænger slet ikke endnu til endnu en blegning.
Blegning kan være meget hårdt for dine tænder, og der findes mange dårlige tandblegningsæt man kan købe billigt.. spring dem over og gå til en rigtig tandlæge.. det er dyrere, men sikrere... 
D.
Anmeld