Er anonym da jeg helst ikke vil kunne Googles på det her, selvom nogle af jer nok er klar over hvem jeg er trods mit forsøg på at skjule min identitet 
Sagen er den at jeg er blevet en smule i tvivl om jeg kan være blevet gravid, vel om mærke på p-piller denne gang.. 
Har virkelig kokset i mine p-piller denne måned, har glemt den 4-5 gange, og tog den sidste pille i forgårs..
Manden og jeg har virkelig næsten ikke sexet denne måned, max 4 gange, derfor virker det ret usandsynligt på mig hvis det skulle kunne lade sig gøre!
Her til middag var der en del lysebrunt udflåd på papiret, men efterfølgende har der intet været, og jeg har været helt tør
Det eneste jeg kan komme med af "symptomer" er intens, vedvarende hovedpine de sidste 5-6 dage, halsbrand med jævne mellemrum som startede samtidig med hovedpinen, og så en jævn oppustethed, specielt her sidst på eftermiddagen/aftenen!
Hvad siger I? Har hverken menssmerter eller ømme bryster som jeg plejer at have op til mens...
Har ydermere SLET ikke kunne komme de få gange manden og jeg har hygget, jeg plejer altid at komme 3-4 gange, har derimod været meget øm og unormalt tør "dernede" 
Ville jeg få min mens uanset hvad, hvis jeg er gravid på p-piller?
Heeeeeelp....

Anmeld