Gravid, eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
10 svar
1 synes godt om
17. juni 2013

Anonym trådstarter

Er anonym da jeg helst ikke vil kunne Googles på det her, selvom nogle af jer nok er klar over hvem jeg er trods mit forsøg på at skjule min identitet 

Sagen er den at jeg er blevet en smule i tvivl om jeg kan være blevet gravid, vel om mærke på p-piller denne gang.. 
Har virkelig kokset i mine p-piller denne måned, har glemt den 4-5 gange, og tog den sidste pille i forgårs..
Manden og jeg har virkelig næsten ikke sexet denne måned, max 4 gange, derfor virker det ret usandsynligt på mig hvis det skulle kunne lade sig gøre!
Her til middag var der en del lysebrunt udflåd på papiret, men efterfølgende har der intet været, og jeg har været helt tør  Det eneste jeg kan komme med af "symptomer" er intens, vedvarende hovedpine de sidste 5-6 dage, halsbrand med jævne mellemrum som startede samtidig med hovedpinen, og så en jævn oppustethed, specielt her sidst på eftermiddagen/aftenen!

Hvad siger I? Har hverken menssmerter eller ømme bryster som jeg plejer at have op til mens...  Har ydermere SLET ikke kunne komme de få gange manden og jeg har hygget, jeg plejer altid at komme 3-4 gange, har derimod været meget øm og unormalt tør "dernede" 

Ville jeg få min mens uanset hvad, hvis jeg er gravid på p-piller?  Heeeeeelp....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Swerg

sansynligheden for graviditet er der jo.

Jeg syntes du skal teste og se hva resultatet viser

Anmeld

17. juni 2013

Anonym trådstarter

Elias2010<3 skriver:

sansynligheden for graviditet er der jo.

Jeg syntes du skal teste og se hva resultatet viser

Men er der ikke noget med hvis man har menstration, eller menstruationslignende udflåd, så viser testen ikke korrekt? 

Anmeld

17. juni 2013

Chili

Anonym skriver:

Er anonym da jeg helst ikke vil kunne Googles på det her, selvom nogle af jer nok er klar over hvem jeg er trods mit forsøg på at skjule min identitet 

Sagen er den at jeg er blevet en smule i tvivl om jeg kan være blevet gravid, vel om mærke på p-piller denne gang.. 
Har virkelig kokset i mine p-piller denne måned, har glemt den 4-5 gange, og tog den sidste pille i forgårs..
Manden og jeg har virkelig næsten ikke sexet denne måned, max 4 gange, derfor virker det ret usandsynligt på mig hvis det skulle kunne lade sig gøre!
Her til middag var der en del lysebrunt udflåd på papiret, men efterfølgende har der intet været, og jeg har været helt tør  Det eneste jeg kan komme med af "symptomer" er intens, vedvarende hovedpine de sidste 5-6 dage, halsbrand med jævne mellemrum som startede samtidig med hovedpinen, og så en jævn oppustethed, specielt her sidst på eftermiddagen/aftenen!

Hvad siger I? Har hverken menssmerter eller ømme bryster som jeg plejer at have op til mens...  Har ydermere SLET ikke kunne komme de få gange manden og jeg har hygget, jeg plejer altid at komme 3-4 gange, har derimod været meget øm og unormalt tør "dernede" 

Ville jeg få min mens uanset hvad, hvis jeg er gravid på p-piller?  Heeeeeelp....

Jeg vil også sige, prøv at teste, det er jo den eneste måde at få rigtigt svar

Anmeld

17. juni 2013

Swerg

Anonym skriver:

Men er der ikke noget med hvis man har menstration, eller menstruationslignende udflåd, så viser testen ikke korrekt? 

Nej det mener jeg ikke

testen måler på graviditetshormonet .

Der er også nogen som får alm. mens under graviditet

Anmeld

17. juni 2013

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Jeg vil også sige, prøv at teste, det er jo den eneste måde at få rigtigt svar

Det er jeg klar over  Jeg vil bare høre jer om nogen af jer ved om man får sin menstruation uanset hvad hvis man er på p-piller, men bliver gravid, eller om menstruation udebliver som ved ubeskyttet?
For hvis mens udebliver ved graviditet på p-piller, så farer jeg altså ikke ud med det samme og køber en test, så venter jeg og ser om mens ikke skulle komme en af de næste dage 

Anmeld

17. juni 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

Det er jeg klar over  Jeg vil bare høre jer om nogen af jer ved om man får sin menstruation uanset hvad hvis man er på p-piller, men bliver gravid, eller om menstruation udebliver som ved ubeskyttet?
For hvis mens udebliver ved graviditet på p-piller, så farer jeg altså ikke ud med det samme og køber en test, så venter jeg og ser om mens ikke skulle komme en af de næste dage 

En menstruation kan sagtens udeblive ved graviditet, selv på p-piller, men den kan også sagtens være der, hvor du stadig er gravid. Dog vil jeg ikke sige, at det er "på p-piller", hvis du er blevet gravid, da du jo har misset dem en del gange i den sidste mdr. og derfor er det ubeskyttet. Forstå mig ret, er klar over, at det simpelthen er en forglemmelse, men ift. din krop, så er risikoen for graviditet der. Jeg ville nok tage en test for at få afklaret, hvorvidt du er gravid

Anmeld

17. juni 2013

Chili

Anonym skriver:

Altså jeg kender en der blev gravid på p-piller og først fandt ud af hun var gravid i 20. uge, da hun havde fået sin mens hele vejen igennem, hvis det er det du mener?

Anmeld

17. juni 2013

Anonym trådstarter

Præcis det jeg mener... Så er der vel ikke andet for end at se om mens kommer, og kommer den anderledes end den plejer eller slet ikke, så må jeg tage en test 

Anmeld

17. juni 2013

Christina74

Hvorfor gå og være nervøs når du kan blive sikker for 39,- Få det nu overstået 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.