Billig rejse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juni 2013

MilleRasmussen

Rejse. Sælges. 2 voksne og 2 børn/unge på Rhodos. 4 stjernet hotel med All inklusive afrejse. På lørdag. Sælges pga. Sygdom. Til fornuftig pris. Del. Venligst.

min far og hans familie kan desværre ikke komme på ferie alligevel, grundet han har eget firma og ham han har det med har fået hjerneblødning så nu står min far med det hele alene i mange måneder og har ikke tid til denne ferie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

o1Mutte

MilleRasmussen skriver:

Rejse. Sælges. 2 voksne og 2 børn/unge på Rhodos. 4 stjernet hotel med All inklusive afrejse. På lørdag. Sælges pga. Sygdom. Til fornuftig pris. Del. Venligst.

min far og hans familie kan desværre ikke komme på ferie alligevel, grundet han har eget firma og ham han har det med har fået hjerneblødning så nu står min far med det hele alene i mange måneder og har ikke tid til denne ferie

Hvad er prisen??

Anmeld

17. juni 2013

mth1987

MilleRasmussen skriver:

Hvis ikk jeg var højgravid og kunne afsætte alle dyrene var jeg klar til at tage afsted  

håber det lykkes at finde nogen

Anmeld

17. juni 2013

MilleRasmussen

Blue Star – Atlantica Princess SSSS

•Familierum til 2 pers.
•Balkon oppe eller nede
•All Inclusive
•Familie værelse
Rhodos, Ixia/Vestkysten22-06-2013 - 29-06-2013 (8 dage der er også ekstra benplads og mad på flyet og der er også betalt parkering i lufthavnen samlet værdi 25000 kr sælges for højeste bud over 15000 kr og så står man selv for og ændre navne på biletten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.