Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg er 28 og jeg har en stor lyst til min kæreste faktisk tænder jeg helt ekstremt på ham han er 38 og vi har sammenlagt tre unger vi har sex ca hver morgen og hver aften mit problem er bare at jeg har lyst til ham hele tiden når han er her eller jeg tænker på ham
han siger selv at han jo ikke kan mere end tre gange dagligt og jeg det har jeg det også fint med jeg har bare stadig lyst!! jeg har svært ved at give slip på mig selv i sengen, men jeg er kommet meget langt i starten kunne jeg ikke engang ligge og få en orgasme mens han pillede på mig og kiggede på mig samtidigt det er stadig lidt underligt for mig at han kigger på mig men jeg har lært at overgive mig til nydelsen og flytte fokus fra hans blik og det er ikke at han ikke er super god i sengen for det er han og det er måske deri problemmet ligger han er den første der har kunne få mig til at komme under sex måske er det normalt at jeg så efter at have opdaget hvad jeg tænder på og udforsket min seksualitet har mere lyst går det over det er værre ved ægløsning men er også super skruk så det er måske derfor nå tilbage til problemet hvad skal jeg gøre i denne (forhåbenlige) periode hvor jeg ikke kan få sex nok til at være tilfredsstillet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hm.... Mine alarmklokker ringer godt nok lidt. Håber ikke du i din barndom har oplevet ting børn ikke skal opleve.
Mumto3 skriver: Hm.... Mine alarmklokker ringer godt nok lidt. Håber ikke du i din barndom har oplevet ting børn ikke skal opleve.
jeg har haft en helt alm barndom og nej har ikke været udsat for noget
er jeg så unormal at folk tror jeg er blevet misbrugt fedt
Jeg synes godt nok, at det er lidt "fordomsfuldt" at .. s å fordi hun har lyst til sex hele tiden, er det ensbetydet med, at hun har v æret ude for noget sexuelt i sin barndom? Synes, det er en underlig holdning - ja, man må sige hun er glad for sex, men herre gud ...
Ah rolig nu. Nogen har bare en større sexlyst end andre
Hvor længe har I været sammen?
Det med at have mere lyst under ægløsning er HELT normalt, endda klart
Jeg skrev LIDT! er jo ikke meget Info om TS, men de få ting kan være kendetegn for nogle der er misbrugt, men som ikke nødvendgives er det.
Jeg skrev hverken at jeg troede at TS var misbrugt ( for det tror jeg ikke, jeg skrev bare håber ikke!) det er kendetegn for misbrugt at de har øget lyst, men har svært ved at give sig hen, og svært ved at komme selv, og det var bare det jeg reagerede på. Folk der ER misbrugt kan også reagere på ANDRE måder ( f.eks. Ingen sexlyst overhoved) Mennesker og reaktioner er forskellige, men undskylder selvfølgelig at jeg kom til at skrive hvad der faldt mig ind.
Wik skriver: Hvor længe har I været sammen? Det med at have mere lyst under ægløsning er HELT normalt, endda klart
vi har været sammen 8 mdr men min lyst har slet ikke stilnet af som hans har altså han har stadig lyst han kan bare ikke lige så tit
Mumto3 skriver: Jeg skrev LIDT! er jo ikke meget Info om TS, men de få ting kan være kendetegn for nogle der er misbrugt, men som ikke nødvendgives er det. Jeg skrev hverken at jeg troede at TS var misbrugt ( for det tror jeg ikke, jeg skrev bare håber ikke!) det er kendetegn for misbrugt at de har øget lyst, men har svært ved at give sig hen, og svært ved at komme selv, og det var bare det jeg reagerede på. Folk der ER misbrugt kan også reagere på ANDRE måder ( f.eks. Ingen sexlyst overhoved) Mennesker og reaktioner er forskellige, men undskylder selvfølgelig at jeg kom til at skrive hvad der faldt mig ind.
der er ingen grund til at blive sur men du var lige lidt hurtig
men jeg er nok også lidt underlig jeg har svær adhd hvilket måske også har noget med det af gøre, aner det ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128