Sidste jordmoderbesøg:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juli 2009

kl78

Endelig fik jeg en tid på ambulatoriet, så kan jeg få tjekket om mængden af fostervand er ok, flow i navlestrengen og moderkagen.
Skal møde deroppe på fredag, forhåbentlig får jeg en tid til igangsættelse derefter.
Jordmoder mener han vejer 4100gr, så han har en fin størrelse nu.
Jeg håber godt nok jeg får en tid til igangsættelse, men de er godt nok ikke meget for det, det er næsten umuligt, når alt er ok, så er det ligemeget hvordan mor her har det, men de ved jo bedst.
Bare lige en update herfra:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

Bubbi

kh78 skriver:

Endelig fik jeg en tid på ambulatoriet, så kan jeg få tjekket om mængden af fostervand er ok, flow i navlestrengen og moderkagen.
Skal møde deroppe på fredag, forhåbentlig får jeg en tid til igangsættelse derefter.
Jordmoder mener han vejer 4100gr, så han har en fin størrelse nu.
Jeg håber godt nok jeg får en tid til igangsættelse, men de er godt nok ikke meget for det, det er næsten umuligt, når alt er ok, så er det ligemeget hvordan mor her har det, men de ved jo bedst.
Bare lige en update herfra:-)

Krydser fingere for at der snart sker noget hos dig Nu vil vi gerne have babyboom herinde, med alle de skønne unger der skal til verden.. Men de lader sig da bestemt vente på sig

Anmeld

8. juli 2009

kl78

Ja det må man sige...
Er du klar til i morgen, det bliver da spændende og se hvad de vil gøre for dig..

Anmeld

8. juli 2009

Bubbi

kh78 skriver:

Ja det må man sige...
Er du klar til i morgen, det bliver da spændende og se hvad de vil gøre for dig..

helt ærlig, så ved jeg ikke om jeg er en dyt klar. Er faktisk begyndt at blive rigtig nervøs, fordi jeg ikke ved hvad jeg "går" ind til. Ville ønske at det hele var sket af sig selv, så jeg ikke havde haft så meget tid til at tænke.

Men bliver ved med at fortælle mig selv, at 10000000000000 andre kvinder har gjort det før mig (deri blandt nogle fra de unge mødre ) ja så kan jeg også klare det

Anmeld

8. juli 2009

kl78

Bubbi skriver:

helt ærlig, så ved jeg ikke om jeg er en dyt klar. Er faktisk begyndt at blive rigtig nervøs, fordi jeg ikke ved hvad jeg "går" ind til. Ville ønske at det hele var sket af sig selv, så jeg ikke havde haft så meget tid til at tænke.

Men bliver ved med at fortælle mig selv, at 10000000000000 andre kvinder har gjort det før mig (deri blandt nogle fra de unge mødre ) ja så kan jeg også klare det

Kan sagtens følge dig, det er jo svært når man ikke ved hvad man går ind til, men tænk på, at tit så hører vi de dårlige historier, men faktisk er der flere historier om hvor god en fødsel kvinder har haft, det er bare ikke dem der sætter sig fast.
Jeg prøver at sige til mig selv: Ja nu er barnet jo derinde, ja så skal det jo også ud.
Det kan jo også være at du er en af dem, hvor det bare var som at smutte en mandel, som de siger, men du ved det først når du er i det, jeg tror det er sundt at være nervøs for hvad der skal til at ske, og også spændingen i det.
Du er meget snart en sin mor nu:-)

Anmeld

8. juli 2009

Nanna1985

Pøj Pøj til jer begge to

Håber I får en super god fødsel begge to

Anmeld

9. juli 2009

kl78

Nanna1985 skriver:

Pøj Pøj til jer begge to

Håber I får en super god fødsel begge to

Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.