2 vugger i 2 etages hus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
12 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juni 2013

Anonym trådstarter

Hmm, vi har værelser ovenpå, og opholder os nedenunder når vi ikke sover

Jeg tænker så, er det smartest med 2 vugger? Altså så der står en "fast" i soveværelset til natten, også have en nedenunder om dagen til den lille nye?

Kom hid med forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Vi havde en vugge ovenpå på soveværelset - og så brugte vi liften nedenunder

Anmeld

17. juni 2013

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

Vi havde en vugge ovenpå på soveværelset - og så brugte vi liften nedenunder

Åh liften, sådan en har jeg aldrig brugt, da vi har vinterbørn der altid har lagt i en voksipose

Hmm, overvejer om man bare skulle stille kravlegården i stuen, også han sover deri om dagen?

Anmeld

17. juni 2013

Nemesis

hvis det skal være en vugge hvad så med en slyngevugge..du ved dem der hænger så skal i bare have en krog hvert sted :-)

ellers bruge babyalarmen når baby er lagt til at sove ovenpå.

Anmeld

17. juni 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

hvis det skal være en vugge hvad så med en slyngevugge..du ved dem der hænger så skal i bare have en krog hvert sted :-)

ellers bruge babyalarmen når baby er lagt til at sove ovenpå.

eg har faktisk en slyngevugge, jeg brugte til vores dreng, da han er for tidlig født, men tænker at jeg gerne ville have en "stillestående" vugge denne gang, da min dreng havde vænnet sig til at "gynge i søvn" og det var rimelig svært da han skulle over i en "fast seng"

Anmeld

17. juni 2013

Nemesis

Anonym skriver:

eg har faktisk en slyngevugge, jeg brugte til vores dreng, da han er for tidlig født, men tænker at jeg gerne ville have en "stillestående" vugge denne gang, da min dreng havde vænnet sig til at "gynge i søvn" og det var rimelig svært da han skulle over i en "fast seng"

ahh, men så ville jeg nok bruge liften og bære den op og stille i en tremmeseng i stedet...og når den er for lille så bruge babyalarmen.

Anmeld

17. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg tænker så, er det smartest med 2 vugger? Altså så der står en "fast" i soveværelset til natten, også have en nedenunder om dagen til den lille nye?

Kom hid med forslag

Åh nej.... det må du ikke sige! Jeg flytter snart i 3 etagers rækkehus!!!
Men vi regner dog med at købe vores første baby alarm.

Anmeld

17. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Åh liften, sådan en har jeg aldrig brugt, da vi har vinterbørn der altid har lagt i en voksipose

Hmm, overvejer om man bare skulle stille kravlegården i stuen, også han sover deri om dagen?

Man kan sagtens få en lift til 50kr hvis det er.
Tror faktisk at vi har to

Anmeld

17. juni 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Kom hid med forslag

vi har vuggen i soveværelset, i dag timerne sover han som regel bare i liften, enten står liften i sofaen med mig eller også står den i altanbarnevognenen på altanen

Anmeld

17. juni 2013

Maja88

Anonym skriver:

Kom hid med forslag

Vi havde 2 vugger ved den første.. her anden gang stillervvi tremmesengen i soveværelset og så liften deri.. men er kun fordi den vugge vi havde fyldte så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.