(marts) Min søster skal muligvis have tvillinger WOW

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juli 2009

Henni

Ja som overskriften siger. Min søster er gravid og har idag været hos lægen som sagde at hun troede at der var tvillinger. Det er jo ikke sikkert, men tænk sig lige hvis der kommer 2 ud når den tid er. Jeg kunne ikke forestille mig hvordan det ville være med 2 på en gang.

Jeg synes det er vildt spændende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det er bare rigtig spændende. Tillykke med, at du skal være Moster. Du må skrive når din søster er blevet scannet om der er 1 eller 2

Anmeld

8. juli 2009

Henni

Det skal jeg nok gøre

Det er 6 gang jeg bliver moster og jeg glæder mig vildt meget
+ min kærestes søster skal også have baby til januar

Anmeld

9. juli 2009

finkedinke

Der er da babyboom hos jer

Jeg har altid haft en lille drøm om at få tvillinger. Jeg ved ikke helt hvorfor, men tænker bare at der må være dobbelt glæde, men selvfølgelig også dobbelt arbejde. Men glæden fylder jo mere.

Berith

Anmeld

9. juli 2009

Diana...

finkedinke skriver:

Jeg har altid haft en lille drøm om at få tvillinger. Jeg ved ikke helt hvorfor, men tænker bare at der må være dobbelt glæde, men selvfølgelig også dobbelt arbejde. Men glæden fylder jo mere.

Berith

Ha ha sådan har jeg os haft det. men nu os dejligt bare at nyde den ene 

Tillykke med det og hvor bliver det spændende om der er 1 el 2 glæder mig til at høre nærmer.

Anmeld

9. juli 2009

MoarViborg

finkedinke skriver:

Berith

Jeg er selv tvilling, og ja i starten er det selvfølgelig lidt hårdt, men på længere sigt siger mine forældre at det var dejlig nemt med tvillinger, fordi vi havde så meget glæde af hinanden- altid en veninde lige i nærheden- også på ferier osv  Jeg elsker min skønne tvilling! 

bliver spændende at høre om der er to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.