jeg er en tyk trunte, og jeg har været meget påpasselig med at mine børn ikke "arvede" det, sætter det i sitations tegn da jeg ikke altid har været tyk det er kommet senere, mine forældre er heller ikke tykke.
Nå men min datter har været undervægtig, men er på en ok vægt nu, men stadig meget tynd. min søn var en lille tyk unge da han kom til verden og de første par år af hans liv, men han er vokset til, ingen af dem dyrker motion i den forstand, de går til fodbold og er normale unger, men vi spiser meget sundt generelt, og de har begge en stor kærlighed til frugt og grønt, hvidt brød findes ikke i vores hjem ret tit, men ellers er jeg ikke fanatisk som jeg har været. Fordi med sund fornuft skal det nok gå, de får slik fredag og ja en gang i mellem en slikkepind, de har et ret fornuftig forhold til søde sager synes jeg. Jeg tror ofte det handler om at give dem det, et fornuftig forhold til de søde sager, jeg tror ved at nægte dem det, vil de blive besat af tanken om det, jeg jobber med sådan en kvinde der ikke fik det som barn og hun tænker stort set ikke på andet.
jeg har også en bonussøn som var en ORDENLIG fætter da han var mindre og han er også vokset godt til og er hvad jeg mener er en normal dreng i dag, uden overvægt at de er lidt godt i stand som små (0-3) betyder ikke de vil blive overvægtige. Men man skal selvfølgelig holde øje, men ja de små lærer af os, så det er jo egenligt der man skal starte,
Anmeld