1 besøg hos jordemoder på torsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
4 svar
1 synes godt om
16. juni 2013

lau85

På torsdag skal jeg til jordemoder for første gang. Jeg har læst lidt om det på internettet, men hvad kan jeg forvente mig?

hvordan oplevede I jeres første besøg? Og hvordan forløb det? 

er der noget, som jeg skal huske at spørge om? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

FrkZier

lau85 skriver:

På torsdag skal jeg til jordemoder for første gang. Jeg har læst lidt om det på internettet, men hvad kan jeg forvente mig?

du kan forvente dig sådan ca intet

langt de fleste bliver møg skuffede efter 1. JM besøg da man forventer det bliver skide spændende, meeeen - i skal snakke lidt om kost, motion og hvad du forventer dig af det at være gravid, hun  vil nok spørge dig om du har planer om at amme og om du har nogen spørgsmål og så det videre i programmet

Anmeld

16. juni 2013

malliebooh

lau85 skriver:

Ved vores 1. besøg snakkede vi om aaaaaalt muligt

Så mærkede hun også lidt rundt og lyttede hjertelyd med en doptone, men det var sådan set mest snak.. Synes først at det har været lidt mere spændende her til sidst hvor hun skønner vægt og hvor og hvordan barnet ligger

Anmeld

16. juni 2013

Clisolka

lau85 skriver:

Der skete ikke så meget til mit første jordmoderbesøg for 3 år siden - en del snak  Det bliver mere spændende jo længere hen man kommer i graviditeten med hjertelyd, skøn af fosterets vægt osv. 

Anmeld

16. juni 2013

LinLin

Jeg har syntes jordemoderbesøgene var kedelige hver gang det enestesjove var at høre hjertelyd
Ellers bare snak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.