Meget udflåd.. What to dó??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
9 svar
5 synes godt om
16. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er i uge 18, og døjer med meget udflåd i underlivet. Startede med canesten i mandags og tirsdag tog jeg en stikpille. 

I dag synes jeg ikke det er blevet bedre efter en uge nu. 

Andre som har eller haft samme "problem"? Og hvad har I gjort?

Jeg har tænkt mig at ringe til lægen igen i morgen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

Benjamins'mor

Det er altså helt normalt at have meget udflåd som gravid, så længe det ikke er grønt, rødt eller lign.

Anmeld

16. juni 2013

malliebooh

Anonym skriver:

Hej

Jeg er i uge 18, og døjer med meget udflåd i underlivet. Startede med canesten i mandags og tirsdag tog jeg en stikpille. 

Canesten er så vidt jeg ved, i mod svamp.. og meget udflåd behøver slet ikke betyde svamp. Jeg har også meget udflåd her i graviditeten.. Det er ganske normalt, så længe det ikke lugter og er gulligt mv. Brug evt. trusseindlæg

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Det er altså helt normalt at have meget udflåd som gravid, så længe det ikke er grønt, rødt eller lign.

ok, det er Hvidt og en blanding mellem tyk og tyndt flydende... 

Det er bar ikke så lækkert at have et aktivt sex liv samtidig, synes jeg 

Anmeld

16. juni 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

ok, det er Hvidt og en blanding mellem tyk og tyndt flydende... 

Det er bar ikke så lækkert at have et aktivt sex liv samtidig, synes jeg 

Så er det HELT normalt!

Nej, det er det ikke, men man kan ikke gøre noget for at stoppe det, og det er slet ikke sundt at bruge stikpiller mod svamp, hvis ikke du har svamp.

Anmeld

16. juni 2013

dina1980

Anonym skriver:

Hej

har bestemt ikke løst til at skramme dig, men har oplevede det selv sidste år. gik til lægen fordi jeg troede jeg havde svamp, og lægen gav mig stik piller mod det og var i uge 19. tog en stik pille og begyndte så at få meget mere udflåd. min søster fik en af stikpillerne og hun fik det røde dagen efter, selv om det var 14 dage siden hun sidst havde den. der gik en uge og tænkte det underligt det forsætter med det udflåd. så må heller tage til lægen, vil lige sige, det var helt normalt hvidligt udflåd. kom så til lægen og blev undersøgt. og jeg var åben. så direkte til sygehuset. der lå jeg i 4 dage inde jeg fødte i uge 21. og er næsten sikker på det er den forbandede stikpille der er skyld i det. har spurgt min læge og han siger nej. min søster tog så igen her i december en tik pille igen og vupti der kom det røde dagen efter. så vil enlig bare sige at vis du er nervøs for alt det udflåd så afsted til lægen i morgen.

Anmeld

17. juni 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Så er det HELT normalt!

Nej, det er det ikke, men man kan ikke gøre noget for at stoppe det, og det er slet ikke sundt at bruge stikpiller mod svamp, hvis ikke du har svamp.

Snakkede med min læge og blev enig om, at nok var "normal" udflåd, så er stoppet med behandlingen. 

Kan man selv gøre noget, således at udflåddet bliver mindre?

Anmeld

17. juni 2013

Anonym trådstarter

dina1980 skriver:

har bestemt ikke løst til at skramme dig, men har oplevede det selv sidste år. gik til lægen fordi jeg troede jeg havde svamp, og lægen gav mig stik piller mod det og var i uge 19. tog en stik pille og begyndte så at få meget mere udflåd. min søster fik en af stikpillerne og hun fik det røde dagen efter, selv om det var 14 dage siden hun sidst havde den. der gik en uge og tænkte det underligt det forsætter med det udflåd. så må heller tage til lægen, vil lige sige, det var helt normalt hvidligt udflåd. kom så til lægen og blev undersøgt. og jeg var åben. så direkte til sygehuset. der lå jeg i 4 dage inde jeg fødte i uge 21. og er næsten sikker på det er den forbandede stikpille der er skyld i det. har spurgt min læge og han siger nej. min søster tog så igen her i december en tik pille igen og vupti der kom det røde dagen efter. så vil enlig bare sige at vis du er nervøs for alt det udflåd så afsted til lægen i morgen.

er ked af at læse om den oplevelser du har haft og med den udgang af behandlingen 

Jeg er blevet enig med min læge, at behandlingen stopper og så må jeg kontakte hende igen, hvis det begynder at irritere. 

Blev lidt nervøs, da jeg læste din oplevelse. Spurgte indtil det ved min læge, og hun sagde, at det ikke havde betydning vedr den lille, hvilket jeg ikke håber, selvom jeg har læst din historie. 

Sender en stor krammer til dig 

Anmeld

17. juni 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Snakkede med min læge og blev enig om, at nok var "normal" udflåd, så er stoppet med behandlingen. 

Kan man selv gøre noget, således at udflåddet bliver mindre?

Desværre ikke, da udflåd er noget kroppen selv producere.

Anmeld

17. juni 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Hej

Det er helt. Normalt at have meget udflåd. Ca fra uge 32 og frem der brugte jeg bind pga så meget udflåd jeg havde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.