Hvad bruger man den til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
6 svar
10 synes godt om
16. juni 2013

mommy1991

Måske et dumt spørgsmål - men hvad bruger man sådan én til?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

malliebooh

emmagirl skriver:

Umiddelbart (uden at ane noget som helst om det) så tænker jeg at det måske er et armbånd , som er lidt sjov at kigge på og måske rasler?? Jeg har fået nogle sokker med sådan en på

Anmeld

16. juni 2013

Dot D

Du sætter den rundt barnets arm eller ben, så laver den lyde, når arm eller ben bevæges. De fåes med "knitrepapir" i og med noget, der rasler, så det er for at stimulere barnets opmærksomhed på lyde, og samtidigt er de ofte dejlige at røre ved for barnet

Anmeld

16. juni 2013

mommy1991

malliebooh skriver:

Umiddelbart (uden at ane noget som helst om det) så tænker jeg at det måske er et armbånd , som er lidt sjov at kigge på og måske rasler?? Jeg har fået nogle sokker med sådan en på

Det var også min umiddelbare tanke, men skulle lige være sikker  

Anmeld

16. juni 2013

mommy1991

Dot D skriver:

Du sætter den rundt barnets arm eller ben, så laver den lyde, når arm eller ben bevæges. De fåes med "knitrepapir" i og med noget, der rasler, så det er for at stimulere barnets opmærksomhed på lyde, og samtidigt er de ofte dejlige at røre ved for barnet

Tak Det var også min tanke, men skulle lige være sikker  

Anmeld

16. juni 2013

EnGodMor

emmagirl skriver:

Den er til at sætte på babys håndled eller fodled, så rasler den når de bevæger sig, og bliver aktiveret på en sjov måde

Anmeld

16. juni 2013

Bertris

Vi har brugt noget lignende nu her da Lilli er begyndt at opdage hænder/fødder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.