Ja så blev der endelig tid til en lille opdatering herfra os....
Naija har taget afsked med sin elskede dagplejemor og er startet i børnehave, hvilket hun bestemt IKKE er tryg ved... hun er bange for de store børn og er ikke meget for larm og mange børn på samme sted... hun er ulykkelig når jeg aflevere og mut når jeg henter så det er bestemt ikke med glæde i mit sind at jeg hver morgen sender hende i børnehave, slet ikke når jeg jo går hjemme på barsel, men hun skal jo starte og jeg henter hende tidligt hver dag....
Middagsluren har vi taget fra hende for det var slet ikke sjovt når vi først skulle overtale hende til at der IKKE var noget smådyr eller andet på værelset....
Vi kæmper stadig 3-4 (5) timer HVER aften for at få hende til at sovenog det er altid med gråd... ØV ØV så ja det er jo ikke ligefrem voksentid der hører til hjemme hos os for tiden...
Ellers er Naija en glad og dejlig pige der snakker og snakker og snakker og når hun ikke snakker så synger hun... Hun er sit es når hun er sammen med lillebror eller er i midt punkt, kan slet ikke forstå at hu rent faktisk meget snart bliver 3 år....
Lillebror blev døbt den 14. juni og derefter har vi været på ferie i sommerhus i Jylland.. rigtigt hyggeligt og dejligt at komme lidt væk fra det hele og være sammen som familie...
Lille bror er nu allerede 5 mdr og ja kærligheden imellem den bliver bestemt ikke mindre men vokser fra dag til dag, så skønt at være vidne til.... Og ja tanken om ikke at give dem flere søskende er ikke til at bære, men vi tør simplethen ikke at få flere børn da begge mine gravidteter har været som de har med alle de problemer... men kan da drømme om den perfekte graviditet og en lillesøster til guldklumperne om 5-6 års tid.. hihi
Nå, men syntes det var på tide med en lille opdatering... er ked af at jeg ikke rigtigt for svaret på jeres indlæg... FYFY maria....

Naija snart 3 år og Noah 5 mdr
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld