Ja snart 3 år siden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juli 2009

82Miraklet

Ja så blev der endelig tid til en lille opdatering herfra os....

Naija har taget afsked med sin elskede dagplejemor og er startet i børnehave, hvilket hun bestemt IKKE er tryg ved... hun er bange for de store børn og er ikke meget for larm og mange børn på samme sted... hun er ulykkelig når jeg aflevere og mut når jeg henter så det er bestemt ikke med glæde i mit sind at jeg hver morgen sender hende i børnehave, slet ikke når jeg jo går hjemme på barsel, men hun skal jo starte og jeg henter hende tidligt hver dag....
Middagsluren har vi taget fra hende for det var slet ikke sjovt når vi først skulle overtale hende til at der IKKE var noget smådyr eller andet på værelset....

Vi kæmper stadig 3-4 (5) timer HVER aften for at få hende til at sovenog det er altid med gråd... ØV ØV så ja det er jo ikke ligefrem voksentid der hører til hjemme hos os for tiden...

Ellers er Naija en glad og dejlig pige der snakker og snakker og snakker og når hun ikke snakker så synger hun... Hun er sit es når hun er sammen med lillebror eller er i midt punkt, kan slet ikke forstå at hu rent faktisk meget snart bliver 3 år....

Lillebror blev døbt den 14. juni og derefter har vi været på ferie i sommerhus i Jylland.. rigtigt hyggeligt og dejligt at komme lidt væk fra det hele og være sammen som familie...
Lille bror er nu allerede 5 mdr og ja kærligheden imellem den bliver bestemt ikke mindre men vokser fra dag til dag, så skønt at være vidne til.... Og ja tanken om ikke at give dem flere søskende er ikke til at bære, men vi tør simplethen ikke at få flere børn da begge mine gravidteter har været som de har med alle de problemer... men kan da drømme om den perfekte graviditet og en lillesøster til guldklumperne om 5-6 års tid.. hihi

Nå, men syntes det var på tide med en lille opdatering... er ked af at jeg ikke rigtigt for svaret på jeres indlæg... FYFY maria....

Naija snart 3 år og Noah 5 mdr
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

3rollinger

Sikke et par dejlige unger. En lille charmegut, ham lillebror.

Synd at Naija ikke nyder boernehaven og at hun stadig er bange for insekterne. Haaber snart det blvier bedre med begge dele.

Anmeld

8. juli 2009

Stumpen

Trist at læse at hun ikke er tryg ved børnehaven.. Krydser fingre for at det snart vil vende sig..
Lyder godt nok hårdt med aftenerne, sikke en tålmodighed I må have..

Men dejligt at de begge ellers trives oghar det godt og er glade for hinanden..
Anja -der godt kan forstå at overskuddet ikke har været der til at skrive indlæg herinde..

Anmeld

10. juli 2009

st

Hvor er det et godt billede Maria. Sikke søde børn du har dig.

Jeg håber at Naija snart får mere mod på børnehaven.

Pøj pøj med det.

st

Anmeld

10. juli 2009

Munder

Ja de er søde

Går det bedre i børnehaven nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.