gravid måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juni 2013

Franzén

Hej 

Håbede der var en her inde der kunne hjælpe mig...Min kæreste og jeg prøver lige i øjeblikket på at blive gravide men har ikke forsøgt ret længe faktisk kun et par uger. 

Men her den sidste uge har jeg haft hovedpine, ondt i lænden, mine bryster er blevet større og meget følsomme og ting og opvaskemiddel fra en opvaskemaskine lugter meget underligt.

Mit problem 

er at jeg ikke er gået en cyklus endnu siden jeg stoppede på mine ppiller så jeg ved ikke hvornår jeg skal tage en test.....

det er Ca 20 dage siden jeg stoppede med pillerne.

Nogen gode forslag til hvornår man skal teste? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

BigHope13

Franzen skriver:

Hej 

Håbede der var en her inde der kunne hjælpe mig...Min kæreste og jeg prøver lige i øjeblikket på at blive gravide men har ikke forsøgt ret længe faktisk kun et par uger. 

Men her den sidste uge har jeg haft hovedpine, ondt i lænden, mine bryster er blevet større og meget følsomme og ting og opvaskemiddel fra en opvaskemaskine lugter meget underligt.

Mit problem 

er at jeg ikke er gået en cyklus endnu siden jeg stoppede på mine ppiller så jeg ved ikke hvornår jeg skal tage en test.....

det er Ca 20 dage siden jeg stoppede med pillerne.

Nogen gode forslag til hvornår man skal teste? 

Ville bare prøve at tage en test. Det jo helt umuligt at regne en cyklus ud når du ikke har haft en blødning endnu

dog skal du lige vide at mange reagere med graviditets symptomer efter p pille stop. gjorde jeg selv, og havde de symptomer du beskriver i ca 6 mdr efter jeg stoppede med ppiller uden at være gravid

Anmeld

16. juni 2013

Franzén

Det vil jeg gøre.:-)Men hvordan kan man fså mærke forskel? 

Anmeld

16. juni 2013

Stivdie

Franzen skriver:

Det vil jeg gøre.:-)Men hvordan kan man fså mærke forskel? 

Man kan ikke nødvendigvis mærke forskel, det er derfor man har opfundet tests
Jeg ville teste når der er gået minimum 28 dage efter sidste mens første dag. Før burde du ikke være over tid. Selv gjorde jeg dét, at jeg væbnede mig med tålmodighed, så jeg testede ikke i min første cyklus selvom der gik 35 dage inden den kom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.