Hjælp til uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej.
Har brug for hjælp. Jeg vil gerne være fængsel betjent. Men jeg mangler nogle fag som kan tages på hf enkeltfag. Dansk tager et år og de andre kun 6 måneder.

Men kan man slet ikke studere hjemme? Er på barsel nu og ønsker virkelig at kunne læse der hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Ingen?

Anmeld

16. juni 2013

Zelinasmor

Anonym skriver:

Hej.
Har brug for hjælp. Jeg vil gerne være fængsel betjent. Men jeg mangler nogle fag som kan tages på hf enkeltfag. Dansk tager et år og de andre kun 6 måneder.

Men kan man slet ikke studere hjemme? Er på barsel nu og ønsker virkelig at kunne læse der hjemme

Du kan godt læse fagene derhjemme fra. Altså fjernstudere

Anmeld

16. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Hej.

de kan godt tages på enkeltfag. Men du skal have et vis antal timer om ugen for at få su og det kommer jo til at knibe hvis det kun er dansk der tager et år

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

de kan godt tages på enkeltfag. Men du skal have et vis antal timer om ugen for at få su og det kommer jo til at knibe hvis det kun er dansk der tager et år

Jamen hvad så når man er på barsel? Kan man så ikke få barselsdagpenge og studere hjemme?

Anmeld

16. juni 2013

Drømme

Anonym skriver:

Hej.

http://www.gsdanmark.dk/

der burde du kunne se det..

Anmeld

16. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Jamen hvad så når man er på barsel? Kan man så ikke få barselsdagpenge og studere hjemme?

ved desværre ikk om man må når man er på barsels dagpenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.