underligt udflåd, håber nogen kan hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juni 2013

camillabz92

bliver lige nød til at spørge, det er lidt klamt men var på wc , og er færdig for gjort alt det jeg nu skal, og gå ud i køkkenet , da jeg så kommer der ud, kan jeg mærke noget der løber ud af mig, går så på wc igen, og har sådan noget udflåd der er både er lidt gulligt og lidt rødligt sådan en ja lidt bræk farvet, tører mig og der er så mere på papiret, og så er der to mørke brune pletter bitte små, men er det noget jeg skal være urolig for?

er 33 uger henne (32+2 idag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

Hullabullabulla

camillabz92 skriver:

bliver lige nød til at spørge, det er lidt klamt men var på wc , og er færdig for gjort alt det jeg nu skal, og gå ud i køkkenet , da jeg så kommer der ud, kan jeg mærke noget der løber ud af mig, går så på wc igen, og har sådan noget udflåd der er både er lidt gulligt og lidt rødligt sådan en ja lidt bræk farvet, tører mig og der er så mere på papiret, og så er der to mørke brune pletter bitte små, men er det noget jeg skal være urolig for?

er 33 uger henne (32+2 idag)

Det kan være slimproppen eller noget af den

Anmeld

16. juni 2013

camillabz92

ok. men troede det skulle komme ud i en klump? og er det ikke tidligt når jeg kun er i uge 33?

Anmeld

16. juni 2013

Benjamins'mor

camillabz92 skriver:

ok. men troede det skulle komme ud i en klump? og er det ikke tidligt når jeg kun er i uge 33?

Det er forskelligt hvordan den går, men den kan gå mange gange gennem graviditeten, den bliver nemlig gendannet.

Anmeld

16. juni 2013

camillabz92

Benjamins'mor skriver:

Det er forskelligt hvordan den går, men den kan gå mange gange gennem graviditeten, den bliver nemlig gendannet.

ok så der er ingen grund til at være urolig eller noget nu ?

Anmeld

16. juni 2013

Benjamins'mor

camillabz92 skriver:

ok så der er ingen grund til at være urolig eller noget nu ?

Nej, ikke umiddelbart, men hvis der bliver ved med at komme rød/brunt ud ville jeg lige ringe til fg.

Anmeld

16. juni 2013

camillabz92

har lige været på wc igen, og der var der ingen ting , så indtil videre har det kun været der den ene gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.