Guldklumpens hule 34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

34+0 = kun 6 uger til termin!!!!!  

Jeg er i denne weekend blevet færdig med min eksamensopgave, så mangler  bare at aflevere den, så har jeg sommerferie og BARSEL!!!! Wuuuhuu!!! 

I torsdags da jeg var 33+4 var jeg til tredje og sidste lægeundersøgelse. Guldklumpen ligger fortsat med hovedet nedad, men fylder GODT op under mine ribben og jeg puuuuster som en hest, når jeg går på trapper ... SF-målet er nu 35 cm (+ 7 cm på en måned) , hvilket jo er laangt over gennemsnittet! Men lægen var ikke bekymret og sagde bare, at jeg nok ikke skulle forvente en lille baby - men at jeg slet ikke skulle være nervøs.. Han skønnede ham til at være 2200-2400 g - så måske det bare er min livmoder der er stor.. Hm! Jeg er spændt på hvad JM siger, når jeg skal ned til hende 35+1. Det vigtigste er, at guldklumpen har det godt - og dét virker han i hvertfald til! Han er SÅ dejligt livlig, hvor jeg dog ELSKER at mærke ham indeni min mave  

Vægten siger ca. +13 kg  OG har fundet et par strækmærker på hofterne og under maven - nøj, jeg blev deprimeret da jeg så dem, men i løbet af en times tid fik jeg alligevel talt mig selv til fornuft: "Det er jo det hele værd!" og "Der kommer jo en lækker, lille dreng ud af det!"  Så jeg er positiv, og glæder mig bare helt UBESKRIVELIGT meget til at se min dreng nu! De næste 6 uger skal bare gå med den sidste klargøring, afslapning, træning, nyde livet, se en masse venner og selvfølgelig mental forberedelse på fødslen og den store forandring Det er så vildt at tænke på, at selvom jeg så går 14 dage over tid, er der MAX 8 uger til jeg har min dreng i armene  Det er sgu tæt på nu!!! GLÆDER MIG, GLÆDER MIG, GLÆDER MIG!!!! 

Det blev en længere omgang, sorry! Nu til mavebillederne  

Dejlig update Lyder skønt og rigtig flot mave  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

mommy1991

christina92 skriver:

Sådan havde vi også snakket om det... meen er ikke sikker på vi kan vente så længe alligevel  

Hehe, nej det er jo det

Anmeld

16. juni 2013

mommy1991

Fin mavse altså 

Synes tiden går så stærkt og det er helt uvirkeligt hvor lidt tid der egentlig er tilbage i forhold til hvor man startede! 

Mht. symf. mål så synes jeg også at min livmoder vokser forbavsende hurtigt lige pludseligt, men min jm har ikke sagt noget til det, så gætter på det er okay?? 

Ifølge min journal, så ser det sådan her ud:

16+5 - 16 cm
21+2 - 22 cm
24+5 - 24 cm
28+2 - 30 cm
31+5 - 35 cm 

Det eneste hun har sagt var "Hold da op du fylder godt allerede!"  Men til kontrolscanning dagen efter blev min pige målt til at veje 1864 g og har normal mængde forstervand. Hun sagde at vægtmæssigt lå hun i midten af kurven.. 

Så det er måske ikke helt unormalt?

Taaaaak Ja, tiden flyver!!!!

altså tror så længe de enten ikke siger noget eller siger at man ikke skal bekymre sig, så ville jeg ikke være nervøs Det eneste min læge sagde, var at han da virkelig godt kunne forstå hvis jeg blev nemt forpustet sådan som han fylder oppe ved mine lunger

Og man vokser jo i ryk, så tror vi er normale  

Anmeld

16. juni 2013

mommy1991

AnnL skriver:

Dejlig update Lyder skønt og rigtig flot mave  

1000 tak 

Anmeld

16. juni 2013

malliebooh

emmagirl skriver:

Taaaaak Ja, tiden flyver!!!!

altså tror så længe de enten ikke siger noget eller siger at man ikke skal bekymre sig, så ville jeg ikke være nervøs Det eneste min læge sagde, var at han da virkelig godt kunne forstå hvis jeg blev nemt forpustet sådan som han fylder oppe ved mine lunger

Og man vokser jo i ryk, så tror vi er normale  

Ja det er vi nok så , men det kan jo godt virke lidt voldsomt når man hører at målene som regel passer med ugerne og lige pludselig skyder det bare i vejret :-D Men de kan bare godt lide at fylde de basser der 

Anmeld

16. juni 2013

mommy1991

malliebooh skriver:

Ja det er vi nok så , men det kan jo godt virke lidt voldsomt når man hører at målene som regel passer med ugerne og lige pludselig skyder det bare i vejret :-D Men de kan bare godt lide at fylde de basser der 

Jeg har hørt at centimeterne kun passer indtil 30-32 eller sådan noget - derefter har de deres eget liv  

Anmeld

16. juni 2013

malliebooh

emmagirl skriver:

Jeg har hørt at centimeterne kun passer indtil 30-32 eller sådan noget - derefter har de deres eget liv  

Nå for søren, ja det havde jeg så ikke fået med..

Anmeld

16. juni 2013

mommy1991

malliebooh skriver:

Nå for søren, ja det havde jeg så ikke fået med..

Men stadigvæk ligger vi jo højt over kurven bag på vandrejournalen Men altså - satser på at alt er som det skal være  

Anmeld

16. juni 2013

malliebooh

emmagirl skriver:

Men stadigvæk ligger vi jo højt over kurven bag på vandrejournalen Men altså - satser på at alt er som det skal være  

Det er det helt sikkert også  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.