Nogen, der testede negativ flere gange, men var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.731 visninger
4 svar
1 synes godt om
16. juni 2013

Ansemusen

Ih, jeg håber altså sådan jeg er gravid, men testene bliver ved med at være negative, selvom jeg sansynligvis er 4-8 dage over tid. Vi har haft ubeskyttet sex tæt på ægløsning, hvis altså jeg kan stole på ægløsningsberegnerne og min mens, som har været nogenlunde regelmæssig det sidste halve års tid, så mon ikke...

Jeg vil bare høre hvor mange af jer herinde, som har oplevet at teste negativt flere gange, selvom I var gravide og evt. hvor sent I testede positivt... (ingen skrækhistorier tak &nbsp

Jeg har haft murren i underlivet stort set hver dag siden ægløsning, jeg har haft to dage med kvalme og en gang diarre, jeg har haft to dage, hvor jeg var meget grådlabil og græd over alt muligt jeg normalt ikke ville græde over, jeg synes jeg lugter lidt anderledes forneden, og min urin har ligeledes ændret lugt og til tider udseende. I går var det pludselig grumset, hvilket jeg googlede mig frem til også kan være et tegn på graviditet. Noget nogen af jer skønne damer herinde har oplevet med negative tests?

Jeg håber sådan den er der 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

Juliekp

Ansemusen skriver:

Ih, jeg håber altså sådan jeg er gravid, men testene bliver ved med at være negative, selvom jeg sansynligvis er 4-8 dage over tid. Vi har haft ubeskyttet sex tæt på ægløsning, hvis altså jeg kan stole på ægløsningsberegnerne og min mens, som har været nogenlunde regelmæssig det sidste halve års tid, så mon ikke...

Jeg vil bare høre hvor mange af jer herinde, som har oplevet at teste negativt flere gange, selvom I var gravide og evt. hvor sent I testede positivt... (ingen skrækhistorier tak &nbsp

Jeg har haft murren i underlivet stort set hver dag siden ægløsning, jeg har haft to dage med kvalme og en gang diarre, jeg har haft to dage, hvor jeg var meget grådlabil og græd over alt muligt jeg normalt ikke ville græde over, jeg synes jeg lugter lidt anderledes forneden, og min urin har ligeledes ændret lugt og til tider udseende. I går var det pludselig grumset, hvilket jeg googlede mig frem til også kan være et tegn på graviditet. Noget nogen af jer skønne damer herinde har oplevet med negative tests?

Jeg måtte teste 3 gange før den var positiv. Testede positivt enten 8+ eller 9+. 

Nogle tester bare positivt senere end andre.  for den er der

Anmeld

16. juni 2013

DianaRJS

Ansemusen skriver:

jeg testede først negativ da jeg var i uge 9+4, indtil da ingen positive teste, og troen på jeg bare havde madforgiftning

men altså kan godt være det er det lægerne kalder tvillinger nu til dags

Anmeld

16. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

testede negativ derhjemme 2 gange.. men kvalmen fortsatte så gik til lægen da de åbnede igen... havde der haft kvalme i 5 uger i træk...

Var gravid og ja den var bragende positiv hos lægen hvos jeg så var 5+3

Anmeld

16. juni 2013

DianaRJS

DianaRJS skriver:

jeg testede først negativ da jeg var i uge 9+4, indtil da ingen positive teste, og troen på jeg bare havde madforgiftning

men altså kan godt være det er det lægerne kalder tvillinger nu til dags

flot jeg har skrevet jeg testede negativ før uge 9+4 mente self at jeg ikke testede positiv før 9+4    det var en morgenbrager det der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.