Ih, jeg håber altså sådan jeg er gravid, men testene bliver ved med at være negative, selvom jeg sansynligvis er 4-8 dage over tid. Vi har haft ubeskyttet sex tæt på ægløsning, hvis altså jeg kan stole på ægløsningsberegnerne og min mens, som har været nogenlunde regelmæssig det sidste halve års tid, så mon ikke...
Jeg vil bare høre hvor mange af jer herinde, som har oplevet at teste negativt flere gange, selvom I var gravide og evt. hvor sent I testede positivt... (ingen skrækhistorier tak

Jeg har haft murren i underlivet stort set hver dag siden ægløsning, jeg har haft to dage med kvalme og en gang diarre, jeg har haft to dage, hvor jeg var meget grådlabil og græd over alt muligt jeg normalt ikke ville græde over, jeg synes jeg lugter lidt anderledes forneden, og min urin har ligeledes ændret lugt og til tider udseende. I går var det pludselig grumset, hvilket jeg googlede mig frem til også kan være et tegn på graviditet. Noget nogen af jer skønne damer herinde har oplevet med negative tests?
Jeg håber sådan den er der 
Anmeld