et hurtigt sp. om ligamentsmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.073 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej Ladies!
Nyder at ligge her med ROCKER meget kvalme og vide at nu er det graviditeten og ikke antibiotika!!

nå.. mit spørgsmål: Jeg havde ligamentsmerter fra noget tid inden jeg testede positiv og så synes jeg ikke rigtig jeg har mærket til det i en uge nu.. men her til morgen får jeg pludselig "smerter" igen.. er det normalt at de kommer og går? eller skal jeg være bekymret for bebser? er ret sikker på det bare er ligamentsmerter, for det gør ondt når jeg strækker mig og ikke når jeg trykker på maven..

Håber nogen kan svare og få mig til at falde lidt ned...
Knus Caroline 7+1, som skal til scanning i næste uge og se at alt er ok i mavsen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

Leneur

Caroline86 skriver:

Hej Ladies!
Nyder at ligge her med ROCKER meget kvalme og vide at nu er det graviditeten og ikke antibiotika!!

nå.. mit spørgsmål: Jeg havde ligamentsmerter fra noget tid inden jeg testede positiv og så synes jeg ikke rigtig jeg har mærket til det i en uge nu.. men her til morgen får jeg pludselig "smerter" igen.. er det normalt at de kommer og går? eller skal jeg være bekymret for bebser? er ret sikker på det bare er ligamentsmerter, for det gør ondt når jeg strækker mig og ikke når jeg trykker på maven..

Håber nogen kan svare og få mig til at falde lidt ned...
Knus Caroline 7+1, som skal til scanning i næste uge og se at alt er ok i mavsen!

Hej søde.
Ja det kan sagtens være ligamentsmerter. De kom og gik hos mig i et godt stykke tid. Både med jag og at det bed lidt. Kunne næsten mærke når hun voksede, for det var der jeg havde mest ondt.

Anmeld

8. juli 2009

Moderator

8. juli 2009

Mathilde

Det er helt normalt at ligamentsmerter kommer og går. Det har de også gjort ved mig hele vejen gennem min graviditet.
Jeg har især haft dem hvis jeg har skullet nyse, hvis jeg strækker mig eller vender mig i sengen....
Jeg tror bestemt ikke du skal bekymre dig

Knus Mathilde 39+0

Anmeld

8. juli 2009

Moderator

Leneur skriver:

Hej søde.
Ja det kan sagtens være ligamentsmerter. De kom og gik hos mig i et godt stykke tid. Både med jag og at det bed lidt. Kunne næsten mærke når hun voksede, for det var der jeg havde mest ondt.

tak...så er jeg mere rolig... blev bare bekymret når nu jeg ikke rigtig har mærket noget til det, og så pludselig kommer der smerter igen...men det kan selvfølgelig også være at jeg bare har tænkt så meget over smerterne i kæben, at jeg ikke har lagt mærke til de andre har været der!?
men tak for svar søde!

Anmeld

8. juli 2009

Moderator

tak for Jeres svar

Anmeld

8. juli 2009

AnneKH

Hej Caroline.
Du vil komme til at opleve at smerter og symptomer kommer og går...  Jeg gik halvt i panik da jeg var i 8 uge, fordi jeg lige pludselig ikke syntes jeg havde ømme bryster længere!  Hvilket jo egentlig i sig selv var skønt, men da ikke hvis det betød, at der var noget galt med baby!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.